13- Karma

1.4K 170 109
                                    

Tam tabirle bok gibi kalmıştım.

Şövalyenin eğitimi uzamıştı. Bu da yetmezmiş gibi hizmet ettiği Kral bir mektup gönderip acil bir şekilde saraya dönmesini istemişti.

Yatağında otururken olanları hazmedemeyişim nedeniyle o zırhını giyerken sakince izlemiş, kolayca gidebilmesi için ona bir portal açmıştım.

Birkaç gün sonra döneceğini söylemişti. Fakat dört gündür yoktu. Koskoca dört lanet gün. Bu kadar önemsememem gerekiyordu ama aklıma defalarca düşüyor, sinirlerimi bozuyordu.

Bende bu denli yer etmesini beklemiyordum. Bazı zamanlar onu haftalarca görmezdim. O zaman çok da umrumda olmazdı fakat şu an neden umrumdaydı? Bir defa öpüştük diye mi yollarını gözler olmuştum?

Tam bir saçmalıktı.

"Kara büyüleri bozmak, bazen Cadının aurasına ve güçlerine zarar verebilir. Kara büyü her Cadının kaldırabileceği bir güç değildir. Gücünüzü aşan eylemlerde bulunmayın. Pek umrumda olmasa da sizin kulvarınızda olmayan bir kara büyüyü bozmaya çalışırsanız ölürsünüz. Ben uyarımı yapayım da dinleyip dinlememek size kalmış"

Bayan Fiera kabarık saçlarını cilveli bir şekilde düzeltip elindeki kitabın diğer sayfasını çevirmişti. Onu izliyordum fakat ne dediği hakkında fikrim yoktu.

Dinliyormuş gibi davransam da kafamı ona veremiyordum ve birkaç gündür üzerimdeki huysuzluğu atamadığımdan herkesi tersliyordum. Üstelik Hoseok benimle hala konuşmuyor, derslere dahi gelmiyordu.

Ağabeyinden öğrendiğim kadarıyla ülkede dahi değildi. Seonho, Hoseok'un gemilerden birini alıp gittiğini söylemişti.

"Castro?... Dinliyor musun tatlım?... Taehyung!"

Bayan Fiera aniden adımı bağırdığında düşüncelerim arasından sıyrılıp oturuşumu dikleştirmiştim. Mahçup bir gülümsemeyle yüzüne baktığımda çattığı kaşları eski halini almış, hiçbir şey olmamış gibi gülümsemişti.

"Üzgünüm Bayan Fiera. Geç saatlere kadar ders çalıştığımdan yorgun düşmüş olmalıyım."

"Bu seferlik affediyorum. Soruma cevap ver tatlım. Kara büyüyü hangi tür cadılar bozabilir?"

"Kara büyüyü yapan Cadıdan çok daha güçlü olan bir başka cadı bozabilir. Cadının sadece güçlü olması yetmez. Ayrıca kara büyü sanatında ustalaşmış olmalıdır yoksa ruhu, yapılan kara büyünün lanetine doğru çekilir."

Cevabımdan tatmin olmuş bir baş sallama ve gülümsemeyle bana arkasını dönmüş, konu hakkında başka şeyler anlatmaya devam etmişti. Başkalarına da sorular sormuş, yanlış cevap verenleri ya da bilemeyenleri birkaç dakikalığına kakalağa çevirmişti.

Ders boyunca bir şeyleri düşünmemeye çalışarak eğlenmeye odaklanmıştım. Bayan Fiera eğlenceli bir Profesör olduğu için de fazlaca eğlenmiştim.

Ders sonlandığında ve diğer dersin bir saat sonra olacağı duyurulduğunda kitaplarımı sessizce toparlayıp iç karartıcı sınıftan çıkmıştım. Kucağımda kitaplarımla dalgın bir ifadeyle ilerlerken odama çıkan merdivenlere yaklaştığımda Hoseok'un aurasını hissetmiştim.

Saniyelik duraksamış olsam da yeniden yürümeye başlamış, önüne geldiğim merdivenleri yavaşça çıkmaya başlamıştım. Son basamağa adımımı atıp kapıyı dokunmadan büyüyle açmıştım.

Hoseok'a bakmamıştım. Direkt kitaplarımı kitaplığa yerleştirmek için oraya gitmiş, yatağımda yuvarlanan büyük yılanı göz ucuyla kontrol etmiştim.

Gainst •taekook•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin