YAZARIMIZI TANIYALIM

256 6 3
                                    



Merhaba arkadaşlar ben Albatros. Sosyal medyada anonim kalmayı tercih ediyorum. En azından şimdilik. Bu benim ilk kitap yazma deneyimim olacak. Bu nedenle bazı küçük hatalar olabilir. İleride denk gelirseniz lütfen beni uyarın. Yapıcı eleştiriye her zaman açığım. Eğer bana şahsım hakkında sormak istediğiniz ve ya kitap hakkında sormak istediğiniz bir soru veya fikir varsa bana özelden veya kitap tanıtımı için açtığım instagram sayfasından (intikamyemini0_) yazabilirsiniz.


Biraz da karakterlerimden bahsetmek istiyorum. Şimdilik bölüm atmayacğım biraz toparlama aşamasındayım henüz ama karakterlerden bahsedebilirim en azından. Ben karakterim gereği zor affeden, kindar birisiyimdir. Bu özelliğim muhtemelen kadın karaktere de yansıyacak. Bundan emin olabilirsiniz. Yani kadın karakterden yana sıkıntınız olmasın. Okuduğum pek çok watty kızlarına kıyasla benim karakterim kolay affeden kadınlardan olmayacak. Hatta belki affetmez bile, bilemeyiz. 


Erkek karakter hakkında ise hala düşünceler içerisindeyim. Fazla yorum yapamayacağım bu nedenle.


Bir diğer meseleye geçecek olursak... Kitabı iki kişinin de bakış açısından yazacağım. Yani onların iç benliklerini de detaylı bir şekilde işlemek istedim. Bu karakter yansımalarını da müzikle desteklemek istedim. Kişilerin bakış açılarına göre bir şarkı da seçeceğim. Ya da ortama, ambiyansa uygun herhangi bir şarkı, müzik. Bu konuda kendime çok güveniyorum çünkü şarkılar ve şarkıların hissettirdikleri hakkında kendi kendime de olsa pek çok yorumda bulunmuşumdur. Müzik sayesinde hikayenin altyapısını, karakterlerin hislerini ve olayı daha iyi yansıtabileceğimi düşünüyorum. 


Ayrıca kitap ile alakalı hiçbir şey gerçek olaylara dayanmamaktadır. Tamamiyle kendi hayal gücüm ile yazdığım, yansıttığım bir hikaye olacak. Yani olay ve karakterler gerçek değil.


Ve bölüm günlerine gelecek olursak maalesef net bir şey söyleyemiyorum. Çünkü hem okuyorum hem çalışıyorum. Bunun üstüne aynı zamanda ders de alıyorum. Bu yüzden ne zaman müsait olabilirsem o zaman yazabildiğim kadar yazacağımdan emin olabilirsiniz.


Şuan tarih 29.12.2023. Siz bu yazdıklarımı hangi tarihte okuyorsunuz?



İNTİKAM YEMİNİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin