AÇIKLAMA

100 6 0
                                    




Merhaba arkadaşlarrrrrrr. Arkadaşlar bir süre İNTİKAM YEMİNİ'nin yeni bölümü gelmeyecek. Kitabımı elbette ki yazmaya devam edeceğim, bırakmadım. Sadece 10 bölüm attıktan sonra en azından biraz da olsa okunma sayısının artmasını bekleyeceğim. Şuan 565 okunma sayısı var. Okunma sayısı 1000 olana kadar ya da 1000 olmaya yaklaşana kadar diğer kitap ile uğraşacağım. 



Yeri gelmişken diğer kitabımın da tanıtımını yapayım. Lütfen bu bölümü gördükten sonra yeni kitabımı inceleyin. Şuana kadar oldukça güzel yazdığımı düşünüyorum. İlk defa böyle bir kitap yazmayı deniyorum. Eğer inceledikten sonra yorumlarda düşüncelerinizi yazarsanız çok sevinirim. Beğenirseniz beğendiğinizi beğenmediyseniz neden beğenmediğinizi yazmanız benim için çok önemli. Bu nedenle yorumlarınıza ihtiyacım var arkadaşlar. Şimdiden hepinizi teşekkür ederimmmm :))



KİTAP KAPAĞIM: (Şuanlık bu şekilde kalacak, sonrasında değiştirebilirim)

KİTAP KAPAĞIM: (Şuanlık bu şekilde kalacak, sonrasında değiştirebilirim)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


KİTABIN İSMİ: ALTIN KAFES

İÇERİK: Romantizm, ütopya, distopya, fantastik, özel güçler, tarihi, takıntı, gerilim, taht oyunları, psikoloji, reenkarne...vb.

BÖLÜM SAYISI: Henüz 4 bölüm atabildim. Devamı gelecek...

YAŞ ARALIĞI: 18-25

KONUSU: İstemeden okuduğum romandaki kötü kadın karakterin bedenine girdim. Bu bedende şu anda çocuktum. Problem bu bedene girmiş olmam değildi, problem bu bedenin sahibinin romanda erkek başrol karaktere çocukken yaptığı zorbalıklar ve daha nicesi gibi kötülükleri sonucu erkek başrol tarafından acımasızca öldürülmesiydi. Ben (artık) Veronica Delilah Evelyn, ant içiyorum ki romanın gidişatını, kendi sonumu değiştireceğim!



***Kitap ve olay kurgusu tamamen şahsıma aittir. Herhangi bir çalınma ve alıntı durumunda gerekli işlemler başlatılacaktır.

******Kitap +18 ögeler içermektedir. Kan, şiddet, kötü örnek olabilecek davranışlar, bağımlılık, rahatsız edici psikolojik durumlar içerebilir. Her yaş grubuna uygun değildir!

******Resim harici kapak düzenlemesi bana aittir. Çalınması ve ya izinsiz kullanılması durumunda gerekli işlemler uygulanacaktır.***




İNTİKAM YEMİNİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin