9. BÖLÜM

140 11 35
                                    



Selam canlarrrrr. Bu bölümü atmam biraz zaman aldı çünkü bölüm çok fazla betimleme içerdiği için oldukça uzundu. Bu nedenle bölümü 2 parçaya ayırmaya karar verdim çünkü tek bölümde bu kadar uzun bir metin okursanız sıkılırsınız veya dikkatiniz dağılabilir diye düşündüm. Bu nedenle önce bölümü yazmak sonrasında bunu iki parçaya ayırıp düzenlemek biraz zamanımı aldı. Ama keyifli bir bölüm olduğunu düşünüyorum. Ve lütfen bu kitabın tiktok sayfasını takip etmeyi unutmayın. Edit yapma konusunda iddialı değilim ama zamanla kendimi geliştireceğimi düşünüyorum. Eveeeet, bölüme geçebiliriz artık. Hepinize iyi okumalarrrr 🥰🥰🥰






❀❀❀❀❀




Saçlarımı tarayıp şeklinin dağılmaması için sabitleyici saç spreyimi abartılı olmayacak bir şekilde sıktım. Kokusunun olmayışını beğendiğim için almıştım ama kendi görevini de oldukça iyi yapıyordu. Hazır olduğuma kanaat getirdikten sonra çantamı aldım. Ankaradaki kıyafetlerimin hepsini buraya getiremediğimden dolayı buradaki giyebileceğim kıyafetlerim beni idare edemeyecekti. Bu yüzden hem hava almak amacıyla, hem uzun zamandır gezmediğim sokaklarda iyice dolaşabilmek amacıyla hem de kıyafet almak amacıyla dışarı çıkmaya karar vermiştim.



 Dün Asaf ile karşılaştıktan sonra ona ağzının payını vermenin ve onun köpek gibi pişman olduğunu görmenin verdiği mutluluk ile keyifle eve döndüm. Sonrasında güzel bir duş alıp iyice rahatlamıştım. Hava almak için çıktığımdan dolayı Karacayı bugün yanıma almamıştım.Gideceğim yer zaten yürüyebileceğim bir yakınlıkta olduğundan dolayı problem yoktu. Bizimkilere haber verip evden çıktım. 



Hızlı adımlarla öncesinde içerisindeki kıyafetlerin tarzımla uyuşmadığını söyleyip girmeyi reddettiğim butiğe gidiyordum. Zaman böyle bir şey işte...Butiğe vardığımda içeriyi incelemeye başladım. Tarz bir mekandı, sevmiştim. Yanıma gelen çalışan ile yardıma ihtiyacımın olmadığını kibarca söyledim . Sonrasında raflar arasında yavaşça dolaşmaya başladım. Gözüme çarpan kıyafetleri elime alıp ilerlemeye devam ettim. Kıyafetler arasından gözüme çarpan bir kaç elbiseyi daha elime alıp kabinlere doğru ilerledim. Elimdeki kıyafetlerime üzerime yakıştırırsam hepsini alacaktım. 




DIŞARIDA GİYMEK İÇİN SEÇTİKLERİNDEN DENEDİKLERİ:


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
İNTİKAM YEMİNİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin