.::Skit ungens Pov::.
Jag suckade och kolla ut ur fönstret, jag är ett år äldre än dom i klassen, men å andra sidan så kan jag inte sluta tänka på Kortisen, Han är allt jag hade kunnat tänka mig.
Men han gillar inte mig tillbaka.
Det har jag redan märkt, så den chansen är borta.
Men han är den enda jag vill ha.Jag hade en hörlur i örat och lyssna på Sleeping with sirens - The strays.
Lärarens pratande lät som surrande och jag forsatte med tankarna och kollandet ut ur fönstret, som tur är min bänk bredvid fönstrerna och längst bak.
Just då visualiserade jag kortisen naken på en säng med mig över han rodnande och vidgade ben.Jag hade väll stånd i en minut men korsade benen och tänkte:
Om tankar var verkliga dock, För det kommer aldrig att hända.
Jag nöp mig i armen och svor på att om jag inte tappar mina känslor för han efter detta, så kommer jag att skrika när jag åker hem sen.
De händer säkert, då jag har exakt samma lust för han en timma senare.Jag vill ha han vid min sida, i min säng, med mig och det att han gillar mig tillbaka. Jag suckade och det regnade ute nu och sången hade ändrats till The neighbourhood - Sweather weather.
När jag kommer hem, kommer jag bli vrålad åt av min fulla farsa och sen säkert få en näve i ansiktet, sen kommer jag bara ligga i sängen med datan i knä:et och kolla på youtube videos med mina hörlurar i hela natten. Min bärbara data brukar ligga i skrivbords lådan för att den inte får plats nån annanstans.
Jag sjunger och skriver mycket endå.
Sen så är det inte så jätte populärt med turkos/grön lugg och svart hår.
Snake bite piercingar och plugs.
Jag är den enda i klassen med färgat hår räknat som färg.
För jag tycker inte att om man färgar det till dom vanliga färgerna svart, brunt eller blont räknas.Jag suckade tungt, Kortisens mint gröna hår och hans mörk bruna, nästan svarta ögon. Han är det enda jag kan tänka på nu.
Efter lektionen
Jag gick mot hissarna och hade redan kollat kortisens schema och detta var den ända rasten vi hade gemegemsamt. Jag gick till höger för högra halvan av 9:ornas våning är musik elevernas.
Jag gick mot skåpen och såg han. Saktade ner stegen och lugnade ner mina lust fulla hjärtslag jag hade.Han var med Chase.
Han har gråa ögon och pastel lila hår.
Ja jag känner många i denna skolan.
När jag stod där, så märkte Chase mig och jag gjorde en hand gest att han inte skulle öppna munnen och att jag skulle döda han annars.Men han fatta inte och det hände.
"Thorne! Hah vad gör du här?"
Fan också.
Zeke kolla på mig och rodna lite en sekund och sen kolla bort.
Jag drog handen genom håret och suckade."Skulle bara hälsa på Zeke"
"Jasså, så ni har träffats?"
"Mhm."
"Aha då, Zeke kom hit."
Zeke tvekade med stegen men kom fram och ställde sig bredvid Chase.
Lusten växte men jag måste hålla tillbaka."Varför mig? Har jag inte redan sagt att jag inte är din vän.."
Chase kolla på Zeke som om zeke hade förolämpat mig och sagt något som han inte borde. Jag suckade.
"De e lungt Chase och inte för mig, för du är min vän i min skalle."
Skratta jag kort och slog min skalle som en gest av att vara dum i den pinsamma stunden.
.|Zekes Pov|.
Där stod han, skit ungen, Som hette Thorne.
Jag höll rådnaden inne i mitt huvud, nej att jag ska rodna med han i närheten. Jag gillar inte han, Fast ändå.
På nått sätt gör jag.Nejmen vafan tänker jag.
Aldrig, han är 14 men han måste ju ändå vara 15 för moppekort.
Jag suckade och han plocka upp mig över axeln."Chase vi ska bara prata i privat, tack, Syns."
Jag sprattlade och stretade emot med allt jag orkade.
"Zeke sluta sprattla eller så droppar jag av dig på golvet."
Jag slutade och bara hängde.
Han tog med mig till en soffa i det lugna rummet.
Han satte ned mig försiktigt på en soffa och satte sig ned bredvid.
Jag kolla på han med undrande blick.Han krama mig tight omkring midjan och jag blev tryckt mot hans överdel med mina armar fast emellan oss.
"Va?! Varför, Nej"
Jag streta emot men han var överlägset starkare en mig, Självklart.
"Jo, jag gillar dig."
"Jag vet..Men släpp mig först?"
Han släppte mig och jag satte mig i skräddar ställning och lutade mig mot ryggstödet.
"Kan vi inte prata om det här efter skolan istället?"
"Jo, visst."
Sa han och gick därifrån, lämnade.
Det där gick fortare än jag trode att de skulle.
YOU ARE READING
Varför just mig.
Teen FictionDet var en början på ett skol år jag inte trode skulle bli såhär, Men det blev ett kaos och ett oförglömligt år. Skrev denna när jag var väldigt ung och i min emo fas, så om de är typos etc thats why.