_______________________________________________
.::Thornes Pov::.
Zeke hade försökt ta sig ur mitt grepp maximalt tre gånger nu, Vet inte om jag ska låta han gå? Nej då. Juste tillbaka till stunden.
Han hade fortfarande munnen stängd och jag snedade läpparna i hur jag typ redan hade gett upp på att försöka, för att annarsh är det tvångs? Jag kollade på han menas ja, Jag erkänner rörde hans skrev för stunden.
"Zeke."
Han kolla då på mig och vände sig om.
"Vad?"
Jag kolla in i hans ögon och tänkte en aning.
"Vad vill du göra?"
Hans ögonbryn rynkade sig förvirrat.
"Va?"
Jag suckade men log samtidigt.
"Vad vill du göra för något?"
Han då fattade.
"Vet inte, Själv då?"
"Äsch, Dig."
Han kolla fortfarande tillbaka men rodnade och kollade ner.
Jag krama om hans midja och sen la han på sängen och gosade antar jag.Han kollade på mig en igen, lite förvirrat.
"Heeh?"
"Vad dårå?"
"Uhm, Inget."
Jag studera han upp och ner men halv vägs blev distraherad av hans stånd, Tonårs hormoner jarå. Han tog händerna över det, samt korsade benen och jag drog han thight i min famn.
"Det är inte som om du kan gömma det från mig."
Jag kände själv hur jag smilade överlägset.
"J-jag vet.."
Jag trasslade in mina ben med han och lyckades få ett av mina knän emot hans stånd och han stönade kort, sen tog händerna för munnen och rodnade mörkt.
Han är så kort och mager, Söt och ömtålig."Du behöver inte gömma det."
Han skakade på huvudet och jag tog bort hans händer och kysste han.
Lika väl att jag gör något eller? Han kysste tillbaka och jag höjde mitt knä för varför inte..|Zekes Pov|.
Hans knä var där och rörde mitt stånd.
Fast det är inte samma sak om båda är med på det eller?
Plus att jag inte vill bli molestad eller rörd av någon annan, Bara Thorne.Han kysste mig samtidigt och det var svårt att hålla käften, Tack vare mina icke starka arm muskler. Men jag stönade menas hans läppar och tunga, gick emot min mun menas allt hände. Jag borde inte ljuga för mig själv, Det var skönt att kunna vara med Thorne igen.
Han pausa kyssen och tog av min tröja, sen sin och kolla ner på mig.
Jag har inga muskler alls, Min kropp har inga muskler på bröstet, Bara smal kropp, mina revben syns en aning. Jag väger 40kg
Äter knappt mat, Sen så har jag aptits problem.Han då med en gång tog en hand innanför mina underkläder och tog tag i min häck, Herregud. Dock är jag hans, så whatever.
Destu närmare han kom entren destu bättre kändes det på sätt o vis.Nemen hur tänker jag?!
Han drog ner mina byxor och denna gången kysste min överdel försiktigt, Som om jag var en porslins docka en kort stund.
Dock kan han inte hålla tillbaka lusten för min beniga kropp tydligen.
Mina ut stickande höftben och min kropp med svag kurva som tjejer.
Mina korta alf ben, Okej nu borde jag sluta tänka.Han gick neråt och neråt sen gav en lätt kyss på mitt vänstra nyckelben och sen drog ner byxorna med underkläderna och kollade på det.
Jag skämdes lite att han kollade på mitt skrev och häck, När jag ligger naken här, Men är det Thorne så spelar det ärligen ingen roll.Denna gången slicka han sitt egna finger och tog det rakt in och jag flämtade, med ett mjukt stön också. Han gick ut och in och sen hittade for min 'g spot' och jag stönade som fan, men endå bet på min arm för att hålla nere ljudet.
.::Thornes Pov::.
Alltså Gud, Zekes stönanden är så tändande, bokstavligen.
Men jag hade bestämt mig att vara lugn denna gången, eller försöka iallafall."T-ho-rne."
Jag kollade på han och han rodnade med armarna vid sidorna av hans huvud liggande, svagt studsande upp och ner från hur jag gick in i han. Åh, gör inte ett sånt ansikte.
Jag kollade på han fortfarande och svarade lugnt."Ja, Zeke?"
Åh helvete säg inte något tändande.
"Kan... Nghh, Du g..å lite.. snabbare..?"
Åh där satt det.
Han är min och ingen annan ska få se han såhär, ingen.
Jag tog ner byxorna med underkläderna och såg kort hur Zekes ögon blev stora innan jag gick hårt i han. Hoppas han är okej med det.
Hoppas mitt ömtåliga allt är okej med det.Han stönade och jag studerade han så att han inte var i smärta, Ut och in om och om igen på hans G spot. Vet inte, Det kändes bra iallafall.
Hans stönande sätter sig som ett beroende i en.Jag lutade mig ner mot han och han tog sina armar om min nacke och sen tryckte sina läppar på mina, Jag höll ett försiktigt grepp om hans höfter och fortsatte.
Efter ett tag kom han och jag efter, Jag gick ut ur han och drog försiktigt in han i mina armar, Menas vi båda andades ganska andfått efter och hans skrev var mot mitt.Jag kysste hans huvud och drog täcket över oss.
"Zeke, Jag älskar dig förjävligt mycket."
Han log svagt och kollade tillbaka.
"Och jag dig Thorne"
Jag ruffsa till hans hår och sen gick vi och badade i badkaret.
Tillsammans. Han sat i min famn, mellan mina ben och krama sina knän, säkert gömma sitt underliv, Förstådd.
Han tvålade in sig och allt lugnt och diskret, det var ganska roligt faktist hur han försökte vars diskret och inte få min uppmärksamhet."Zeke."
"Vad?"
"Hur började du ens gilla en typ som mig?"
Han rodnade och nu kollade på mig med öppen mun, men stängde den och en gång nästan sa något.
"Jo, Jag vet inte, Bara gjorde."
Jag log.
"Okej"
Jag skrattade kort, tog vatten i mina kupade händer och splashade i hans ansikte, Han kolla retfullt på mig och försökte klösa mitt ansikte.
"Din lille, Jag ska döda dig!"
"Inte om du inte kan komma till mig!"
Jag höll min hand i hans ansikte och det var enog för att hålla tillbaka lilla han med hans försök av att klösa mig, dom små ömtåliga och gulliga armarna. Lite som en arg katt såg han ut nu, med helt spel.
Vi badade klart och sen var klockan fem över fem och vi gick och la oss väldigt tidigt. Han i min famn upp krullad och ömtålig som han är, Han är min och det är allt jag vill ha, Jag ska skydda han med allt jag kan.
Så somnade vi strax efter att ha kommit tillbaka till sängen.
YOU ARE READING
Varför just mig.
Teen FictionDet var en början på ett skol år jag inte trode skulle bli såhär, Men det blev ett kaos och ett oförglömligt år. Skrev denna när jag var väldigt ung och i min emo fas, så om de är typos etc thats why.