.::Thornes Pov::.
Zeke bara satt där, lugnt och tyst som han hade gjort i fem minuter nu, Han verkade vara i 'djupa' Tankar.
Just då började han smått rycka till och kolla på mig med stora ögon."Va-"
"Sorry"
Han kollade på mig och upprepade ordet sorry, varför.
"Sorry..."
Jag suckade och tog mina armar tight omkring hans midja."Vad är det du säger förlåt för?"
Sa jag lugnt men hade en ganska stor lust att bara ta av hans kläder och ta hans oskuld, men jag får vänta, säkert ett långt tag tills det samt fel stund.
"Jag har varit taskig mot dig eller?"
"Nejdå, de är lugnt."
"Okej då."
Han släppte taget om mig och satte sig vanligt bredvid mig i skräddar ställning, med sitt huvud lutat mot hans hand.
.|Zekes Pov|.
Det blev pinsamt efter det, tyst och ingen sa något eller rörde den ena.
Bra att veta att jag inte varit en douche eller så sagt ett rövhål mot han."Kortisen?"
"Ah, vad?"
"Kan jag fråga en sak?"
"Visst."
Sa jag uttråkat.
"Är du oskuld?"
Jag rodna ett kort tag och kände hur hela kroppen gav upp och allt blev svagare, men höll uppe den vanliga minen och svara:
"Ja, Är det nått fel med de eller?"
"Nejdå, bara undra och du rodnar förresten."
Jag tog min hand på min kind och kände den varma rodnaden.
Sen såg jag Thorne ha ett sånt där perveterat leende mot mig sekunden jag var upptagen.Jag peta hans kind.
"Vad är det?"
"Inget, du är bara så söt."
"Nej."
"Jo."
"Okej, jag orkar inte tjata emot idag ändå."
Jag suckade, Thorne kanske faktist gillar mig på riktigt.
Grejen är bara att jag inte vet hur jag känner för han.
YOU ARE READING
Varför just mig.
Teen FictionDet var en början på ett skol år jag inte trode skulle bli såhär, Men det blev ett kaos och ett oförglömligt år. Skrev denna när jag var väldigt ung och i min emo fas, så om de är typos etc thats why.