.|Zekes Pov|.
Jag låg i sängen och väntade på att en doktor skulle komma och ta bort dropp slangen i min arm och bandaget runt halsen.
Då kom hon och gjorde det, Bandaget först, sen.. Slangen."Ta ett djupt andetag på tre, Ett.... Två.. Tre."
Djupt andetag in.
Men den obehagliga känslan av när något blir utdraget ur en är helt obeskrivligt. Det var ett litet blödande sår efter och hon satte på ett plåster. Sen tog försiktigt bort bandagen runt hela överdelen.Det var läkt, men ett ljust ärr på sidan som kommer förhoppningsvis gå bort fort. Hon log och kollade på mig.
"Var försiktigt nu, Ansträng dig inte för mycket och nu är du tillåten att gå, Någon som plockar upp dig?"
Jag tänkte efter.
"Ah, en nära person."
Hon behöver inte veta bestämde jag och äntligen kunde jag prata igen!
"Okej, Ha det så bra och så får vi hoppas att det inte händer igen."
"Jas."
Så gick hon och jag äntligen tog mina första steg efter en hel vecka i en säng, Det kändes konstigt och jag ramla nästan över, för hur dålig balans jag hade, Men jag på nått sätt klara mig utan att ramla hela vägen till parkeringen, Gick forftfarande vingligt men du vet vad jag menar.
Där stod han.
Åh vad jag hade saknat Thorne.
Han har ju hälsat på, Men att kunna vara normalt med han.Han gick mot mig och kysste mig på läpparna kort, Sen krama mig thight.
"Äntligen är du ute."
"Jag vet."
"Åh vad allt har varit allmänt tråkigt utan dig."
"Jasså?"
"Ja och dina föräldrar har varit skit oroliga, typ vad är det för fel."
"Dom trodde väll att jag skulle dö eller något."
"Haha typ."
Han plocka upp mig över axeln och satte ner mig på mopeden, sen satte sig framför mig.
"Håll i extra idag, för jag har inga hjälmar längre, Plus att du är allt jag har."
Jag rodnade.
"Okej"
Jag tog armarna om hans midja thightare och thightare, Tills det kändes säkert och jag gjorde det säkert så att jag inte mosade han.
Dock har jag typ inga muskler.Han startade den och så vände vi ut ur parkeringen och mot hemmet.
Jag gosade in ansiktet i hans rygg och äntligen kände hur jag saknat han och velat vara såhär nära han en igen.Efter några minuter var vi hemma och jag gick av försiktigt, sen gick Thorne av och ställde den i garaget. Sen stängde garage dörren och så gick vi in.
Mamma och pappa satt där i köket, då när vi kom in genom dörren märkte dom mig och Mamma blev helt överlycklig.
"Zeke! Min älskade son!"
Sa hon och kramade mig thight, Mamma var inte så mycket kortare en mig, men endå var det okej. Pappa stod breadvid och klappa min axel som han gör och log lite.
"Välkommen hem Vår lilla pojk."
Så ruffsa han till mitt hår och äntligen släppte mamma fri ur greppet.
"Tack, Jag har saknat er med, Men jag vill helst gå upp till mitt sovrum, om ni inte vill att jag ska stanna såklart?"
"Nejdå, Gå du upp om du vill, Vi förstår."
Sa pappa och vi vinkade som ett 'Syns senare' .
Sen gick jag och Thorne till mitt rum och han gick in efter mig, sen stängde dörren efter sig. Han drog mig i hans armar och kysste mig djupt."Mmm..Vi.. kan inte en."
"Varför inte?"
"Sen isåfall."
Så forsatte han och kyssa mig och sen slutade och drog ner mig i hans knä när han satte sig på sängen. Han tog sin mun nära mitt öra och viskade:
"Men jag vill ha dig nu."
ermegerd, gör inte så.
Rysningen for genom mig och hans smil kändes mot axeln, Herregud, Han borde sluta med att få en att gå med på det bara helt galet.
"Men om du inte fick mig nu då?"
Så gjorde jag ett misslyckat försök att bli lös och gå iväg som ett roddjur och han skulle va en jäkla tiger som tackla ner mig.
Han armar var thight omkring mig och skulle inte låta min häck komma av hans kropp."Tror inte det skulle hända."
Jag rodnade och gav upp, Det är lönlöst.
"Jag vill ha dig nu, det har redan gått en vecka utan dig såhär."
Han la sina händer slappt på min kuk.
nej nej nej nej flytta dom."Flytta dom, annars-"
Han tog sitt finger försiktigt över den om och om igen, Ja jag är sensetiv och just nu var det en genväg för han.
"Nn, N-nej."
"Nu."
När blev han så domninant huh?!
Jag försökte en igen och bryta mig fri, men det misslyckades en igen.
Herregud det kommer hända, så bultade min häck, Nej nej nej nej.
Jag hade stånd nu, Dumma tonårs hormoner.Han tog fingrarna under byxorna och forsatte på mina underkläder.
Ja, självklart här kommer det igen, Jag stönade, Nu går vi tillbaka till stunden."Mmm.."
Jag bet läppen för att inte låta och han forsatte viska nära mitt öra.
"Låt din röst komma ut."
Rysningarna kom igen, Men jag tänkte inte öppna munnen.
________________________________________________Cliffhanger eller? Jaja .o. Ska jobba på en nästa del < c < > c >
Så ni får se när nästa kommer cx
Det kommer vara klart antingen idag eller imon, så kommer det upp, sen kommer jag uppdatera mera, Men det kommer upp när jag har Wifi connection, för just nu är jag på resa och alla hotell har inte Wifi.Så sorry, Meeen syns i nästa kapitel.👽 Shifu
YOU ARE READING
Varför just mig.
Teen FictionDet var en början på ett skol år jag inte trode skulle bli såhär, Men det blev ett kaos och ett oförglömligt år. Skrev denna när jag var väldigt ung och i min emo fas, så om de är typos etc thats why.