Kapitel 16 | Hemma

552 17 2
                                    

.::Thornes Pov::.

Jag vaknade klockan 9, Fan jag missade bussen.
Jaja, Så kolla jag mig omkring, Zekes rum..?
Va.

Just då kom jag ihåg.
Vi hade de igår, juste.
Han somnade kort efter det.

Tänkte en aning före och sen bara somnade.
Han är min bara min.
Dock, var det inte officielt en.
Är 10% säker på att hans föräldrar inte vet att deras son är gay.
Underbart.

Men dom verka glada, Jag suckade och skakade på Zeke.

"Vad..."

"Vakna, vi är redan försenade."

Då ryckte han upp sig och helt plötsligt satt i sängen.

"Va?!"

"Ja einstein du hörde det."

Han föll tillbaka på sängen och drog täcket över sig.

"Sjukanmäl då.. Jag vill inte sabba deras bild av mig för att jag aldrig kommit sent till skolan."

"Sånt gör inte jag Zeke, Det gör dina föräldrar, jag kan väll gå ner och prata med dom."

Utom den gången jag faktist gjorde det själv, Men vem annarsh skulle?
Så jag satte snabbt på underkläder, byxor och min tröja.
Sen gick ner för trapporna och man såg till matbordet och köket när man gick ner för trapporna. Där satt Mister & Miss Sukiyza och åt frukost i sin lugnhet och tysthet, dock när jag gick diskret så märkte dom mig vara lite space:ad i trappan, kollande på dom.

"Åh! Thorne! Kom vettja och vad gör du såhär sent hemma och var är Zeke?"

Åh shit.

Jag gick till matbordet och satte mig på en av dom två tomma stolarna kvar, Mittemot dom.

"God morgon Mister & Misses Sukiyza, Uhm Zeke sover fortfarande eller typ, Men han såg inte så välmående ut och undrade om jag kunde gå ner åt han och fråga om en sjukskrivning."

"Jaha, Zeke min magra son, Visst du får också en sjukskrivning! och kalla mig gärna för Yuki, Men tack för artigheterna endå och min make här är-"

"Tamaki."

Jaha ja.
Haha som ouran highschool host club är hans nanm, Coolt.

"Okay"

"Vi är japanska, Zeke är dock född i sverige och vi båda har bott i sverige i några år."

Coolt. Riktigt coolt.

"Åh vad coolt"

"Haha, tack, Aja då sjukskriver vi er, Du kan gå upp till sovrummet igen, så kommer vi upp med frukost för idag."

"Okej, Tack Tamaki och Yuki!"

Halv skrek jag medans jag redan var på väg uppför trapporna.
Så spang/gick jag till Zekes rum, Stormade typ in, Men innan stängde dörren efter mig, sen slängde ner mig i sängen bredvid min älskade Zeke.

Han kolla upp från under täcket med stora ögon ett kort tag.
Sen så drog han ner det till axlarna och fortfarande kolla på mig.

"Min röv gör ont, Din galning"

"Självklart den gör."

Jag drog han i min famn och klappa hans rygg.

"De kommer gå ner imorgon."

"De borde de göra, för annarsh blir de problem med att sitta i skolan imon."

"Sant."

"Ah."

Varför just mig.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora