Jag gick ut ur hissen och gick till skåpet, låste upp det och tog min fiol som alltid låg i skåpet, för nu hade vi musik lektion grupper.
Jag var med i indiepop gruppen, vi fick välja mellan: Rock, RnB, House, Pop tex radio topp sånger, Klassiskt.Våran klass var inte så stor så de blev bra indelat och lärarna hinner med att hjälpa alla mycket mer än om klassen hade varit på 30 elever.
Jag suckade, Idag skulle vi spela ett par klassiska sånger, Ovanligt.De var najs, samt var jag inte säker på om de skulle gå bra med fiol på detta, för ingen av sångerna hade fiol i.
Min fiol är svart med neon gröna strängar.Jag gick in i salen och Jasper var redan där, Jasper är min andra enda äkta kompis i skolan, Han och Chase. Sen Thorne, Jag vet inte....
Chase går i rock gruppen, han är ganska mycket inne i Sws så ja, Jag med egentligen, Men jag gillar indiepop mer.Innan jag gick in i klassrummet så kollade jag min telefon och såg att ja hade fått ett surt sms av Chase om de med att ja glömt igen att vi skulle repa men jag skickade en förklaring och hoppas de fixar sig.
Generellt jag är en all around musik person, utom opera.
Sorry men där går min linje Opera och beror på klassisk musik och topp sångerna som alla gillar eller iallafall majoriteten, jag gillar band ingen känner till mest ofta.Jag suckade, Jasper kom och drog in mig i salen, medans han stängde salens självlåsande dörr. Sen drog ner mig i stolen bredvid han.
"Vi har redan börjat om du undra, Men läraren var fast i att vi skulle vänta på dig."
"Mhm, Okay."
"Är det något som stör dig? Du har en sån min."
"Äsch nejdå, Det är inget."
"Juste, var fick du den där rosa tjocktröjan ifrån, för att rosa är inte din stil?"
"Jag fick den av en kompis, det är inget speciellt."
Försäkra jag och Jasper bara nickade, sen fokuserade på lektionen. Jag packade diskret upp fiolen under genomgången om vad vi skulle göra och vilka noter vi skulle göra.
Efter lektionen.
"Lika bra som alltid, Brofist!"
"Haha nej, tvärtom Jasper, Ja är bara amatör."
"Neeeej du är bättre en, en amatör."
Jag suckade och kunde inte sluta tänka på Thorne.
Det var nästan som om att jag har börjat bli galen i han.
Som att han var den enda jag kunde tänka på.Jag suckade djupt igen, Knappast att jag kan vara kär i han?
"Jasper jag ska gå och göra en sak, Ehm syns."
"Syns!"
Först lämna jag fiolen i skåpet, sen låste.
Jag gick mot hissanra och ja jag hade redan kollat schemat i förväg.
Jag suckade i hissen igen, för det kändes som en evighet.
Just då när jag gått ut, såg jag när Thornes klass kom ut och han hade an arm om en kompis axlar och jag gömde mig bakom ett par skåp mot en vägg, I en pinsam stämmning.Med förhoppningarna att han inte skulle märka mig eller se mig.
Men som om han hade super luktsinne eller något skit, så märkte han mig.
Han gick mot mig och sen så plockade han upp mig som lejon kungs grejen i början när apan plockar upp bebis lejonet, Ja du fattar.Jag kolla ner på han när han höll mig högt i luften och log.
Jag rodnade och kolla ner mot marken."Zeke! Du kom trots allt och min rosa tjock tröja passar dig verkligen! Så söt."
"Shhhh...."
"Jaha"
Han bar mig under armen istället och gick mot toan.
Han gick in på en toa och låste, sen höll fast mig mot väggen.
Han kolla rakt ner i mina ögon och innan de skannade han med blicken över hela min kropp, gåendes upp och ner över min kropp."Varför kom du?"
Viska han obehagligt vid mitt öra, för att han hade böjt sig ner så att hans ansikte var vid mitt öra nu och jag rodnade, fan också.
"För att jag simpelt inte hade nått bättre för mig."
"Lögnare."
Han tog en han under mina tröjor och utforska min överdel....
Jag var så jävla nära på att stöna men bara andades andfåddaktigt."Varför vill du v-veta helt P-"
Han kysste mig, Sen nypte min bröstvårta en sekund och jag öppna munnen för att låta egentligen men de var ju ett misstag, för då tog han in sin tunga och utforska min mun.
Och de värsta var inte att han fick mig att bli kåt, utan att jag börja smälta in i det, Jag började tycka att det kändes så rätt men ändå så fel.
Han smekte ner vid min sida och kom till höften innanför byxorna, rysningarna han gav och känslan av allt.Känslan när hans hand smekte närmare skrevet under alla kläderna utom underkläderna. Jag kunde inte få bort handen för att han hade nålat fast mina händer ovanför mitt huvud. Jag stönade kort, Men stängde igen läpparna direkt och rodnade mörkt. På nått sätt, hade jag inte stoppat Thorne även om han inte nålade armarna ovanför mitt huvud.
För att jag skulle bara gett in i slutet ändå.
Det var lönlöst om jag hade stretat emot vid detta laget, för min kropp hade redan givit in. Benen skakade svagt och jag var bara allmänt svag för stunden..::Thornes Pov::.
Zekes Hud var så len och felfri.
Hans svaga kurvor vid höfterna.
Hans söta stönande, som jag bara ville att han skulle låta komma ut.
Men jag bestämde mig att jag måste vänta tills efter skolan möjligen.Men jag var beroende av han, Jag ville ha Zeke.
Men jag måste vänta tills en annan gång.
Jag sluta kyssen och kolla ner på han, släppte taget om hans armar som jag förut hade fast nålade med min hand omkring hans handleder och tog bort den andra handen från hans midja och nu lutade mig bara mot väggen ovanför han med en arm.Han rodnade mörkt med en liten svullnad på läppen, jag lutade mig ner till hans öra och viskade retsamt:
"Vi fortsätter, dagen du är min."
Han rodnade mer och nickade svagt.
"Okej"
Jag kysste hans huvud och använde det som en chans att andas in hans lukt. Den söta lukten från Zeke, För fan vilken beroende framkallande lukt. Sen gick jag ut ur toan och hade mina fingrar sammanflätade med Zekes, Jag log mot han när jag släpa med han typ.
"Kom då~ Jag hänger med dig upp, min klass börjar lite senare."
Han hängde med och vi tryckte på hiss knappen, sen stod där i hissen med tystnad, som kändes som en evighet och jag hoppades att den här stunden aldrig skulle ta slut.
ESTÁS LEYENDO
Varför just mig.
Novela JuvenilDet var en början på ett skol år jag inte trode skulle bli såhär, Men det blev ett kaos och ett oförglömligt år. Skrev denna när jag var väldigt ung och i min emo fas, så om de är typos etc thats why.