Kapitel 15 | Sent

609 16 1
                                    

Några timmar senare.

Jag kände en hand smeka min kind, Långa andetag mot huden och värmen av någon annan mot min kalla kropp

"Vakna."

Thorne smekte min kind, sen krama mig.
Han gjorde allt bättre, Långsamt öppna jag ögonen, Men han släppte armarna om mig och lämna med armarna om en annan, En tjej.

"Jag bara använde dig."

Sen lämnade han och tonade ut långsamt ur mitt synfällt med varje steg han tog längre bort, kvar satt jag på den mint gröna dynan med röda ögon fulla av tårar, Men en skrek jag i värdelösheten i mörkret.

"Nej..V-vänta, du lova!"

Rösten var slut nu, det var bara svaga mummel kvar nu långt bort.
Men nu var han ute ur mitt synhåll och kvar är lilla jag.
Sårbar och nerslagen mentalt.
Tårarna slutade inte och det brände i ögonen av alla tårarna.
Jag suckade och krama mig själv.

De har alltid varit såhär.

Så fort jag börjar lita på någon har dom ibland använt mig för att såra mig eller för att få bra status.
Plus att Thorne var den första jag någonsin fått känslor för.
Jag ångrande mycket och många känslor också för några år sen.

För att jag försökte vara något som jag inte är.
För att jag försökte verka mer Maskulin, jag försökte vara mer Manlig.
Men allt bröt ner när det var försent.

.::Thornes Pov::.

Zeke grät och skrek i hans sömn.
Han sprattla och jag slutade smeka hans kind.
Jag har försökt att väcka han i ett tag nu.

Jag vaknade 3.. Men jag undra varför jag aldrig märkte denna vackra hönan när han visade mig omkring.
Hur denna abnormalt vackra hönan inte fick min uppmärksamhet, kanske var gardinerna fördragna när jag kollade.

Jag var riktigt orolig, för han verkade vara i så mycket smärta av vad han kan ha möjligen drömt. I min desperathet, Skaka jag han ganska våldsamt.

Han vaknade och spärrade upp ögonen som om han hade sett ett spöke, sen efter några sekunder så lugna han ner sig och såg trött ut, men han hoppade mot mig med armarna om min nacke och grät mot min nacke.

Jag drog han närmare, med mina armar om hans midja.

"Vad dröm-"

"Thorne, Snälla lova att aldrig lämna mig!"

Jag log, men döljde de så mycket jag kunde.

"Varför skulle jag lämna dig Zeke, Du är mitt allt och jag vill inte ha någon annan, Jag kommer skydda dig från alla idioter som försöker skada dig eller om någon någonsin är taskig mot dig."

Han kollade upp mot mig nu och då märkte jag att hans ben var vid sidorna av mina höfter och han hade sin mellanting mot min typ.
Jag suckade och han skrattade, sen log och kolla på mig.
Han är min och ingen annans, nej fan.

Jag rörde hans häck och han glodde på mig med 'Du skulle inte våga'
blicken. Jag flina och gjorde de igen.
Han rodnade och kollade bort.

"Du kan inte här, Mina föräldrar har rummet bredvid osv."

Jag suckade, men självklart, du vet den stunden när du ska få något du väntat på? Ja många gör, Men så blir det försenat för att det är sommar ledigt eller något, Ja det gick jag igenom just nu.

"Då får vi la förflytta oss"

Jag bar han över axeln men efter två meter så sprattla han.

"Vad?"

"Jag vill bara lägga in sodan i kylskåpet, Okej?"

"Kay"

Jag bar ner han igen från min axel och ställde han på golvet igen försiktigt, Han gjorde det och sen efter det plocka jag upp han igen och gick mot hans sovrum.

.|Zekes Pov|.

Nu så hängde jag på hans axel, en igen.
Men jag visste vad som skulle hända, så det kommer bli lite för tyst o skit. Nu var vi i mitt rum och han stängde dörren, sen slängde mig på sängen bokstavligen sen så kröp han över mig och Thorne smila.

Jag borde inte ljuga, men han såg helt ärligt sexig ut.
Hur hans ögon medgick i smilet.
Han kolla mig i ögonen, med lusten inuti dom.

"Vad väntar du på?"

"Att du ska ge in."

"Va vad me-"

Han kysste mig, Sen smekte min överdel under tröjan och sakta gick mot höften innanför underkläderna. När han var nära skrevet försökte jag ta bort hans hand, men han nålade fast dom ovanför mitt huvud med sin andra hand.

Han smekte skrevet med försiktighet och det märktes hur han försökte hålla tillbaka sin lust att vela göra det hardcore.
Jag stönade menades hans tunga och läppar gick emot mina om och om igen, Då tog han handen från mitt skrev och tog ett finger på min tunga kort.

Så kom smilet igen och jag kände mig svag som fan.
Då börja Thorne hångla igen och drog ner mina byxor med underkläderna. Så sluta han hångla och så gick han ner mot smin underdel och särade mina ben mer och jag rodnade.

Han log. Jag kunde känna det på mig.
Jag skulle inte våga att kolla ner på han just ju.
Han särade rumpskinkorna och smilade mer, jag bara vet det.
Så jag kolla åt sidan.
Han rörde min 'entre' för att börja med och ja självklart här kommer det, jag stönade, men försökte hålla ner det för att mina föräldrar var inte långt bort.

Då hände det.

Nått kallt och smalt blev intryckt i häcken.

"Sensetiv och thight du är."

"N..ej In-te där... Ngh.."

Åh nej.
Jag var nära nu ja.
Men då börja Thorne dra av sina byxor med underkläderna och sen tröjan. Sen gick rakt in i mig, ingen kondom, inget 'glid' medel heller nejnej.
Det sved som fan till att börja med, men långsamt vänjde min kropp sig till att han var han inuti mig.

"De... Gör ont Thorne...."

"Förlåt... Men stå ut med det ett litet tag"

Han kysste mig, medans han gick in och ut ur mig många gånger fort, Kändes det som iallafall.

.::Thornes Pov::.

Zeke var så himla söt när han stönade.
Hur han rodnade och hur thight han är.
Han spermade och jag med, Sen drog ut ur han.
Jag kasta ner mig bredvid han och sen drog han mot mig.

"Är du okej?"

Han kollade upp på mig och kysste min kind.

"Vad tror du, du döda mig nästan!"

Självklart.
Han är min, utan tvekan.

"Du vet mycket väl att jag aldrig skulle skada dig med mening."

"Jag vet."

Vi kröp under täcket och jag krama han thight med kropparna emot varann.

"Jag duschar när jag har vaknat, Ska du veta."

"Ah, Hah för nu är klockan 4."

.|Zekes Pov|.

Just då hade jag tappat min oskuld, med Thorne.

Varför just mig.Where stories live. Discover now