Kapitel 7 | Bli min

669 17 1
                                    

.::Thornes Pov::.

Zeke kollade fundersamt på väggen i ca 3 minuter. Men jag började bli uttråkad och bröt tystnaden.

"Vill du sova över?"

Han verkade bli bruten från sina tankar och kolla på mig, En aning rodnande.

"Ehh.. Visst."

"Okej dårå, vi får sova på samma madrass då vi inte har någon extra madrass här."

Han kolla på madrassen och rodnade mer, sen kolla tillbaka på mig.

"Okajj"

Jag gäspade och tog av mig tröja, medans jag gick mot madrassen och sen la mig ner under täcket och suckade.

"Är du trött, Zeke?"

Han rodnade mer och kolla ner i marken.

"Nja, Inte så mycket."

"Kay"

Jag tog av mig byxorna och satt upp med täcket över under delen.
Zeke verkade fortfarande kolla ner i marken och sen en sekund efter så vakna han till typ och sa:

"Juste, Ska bara säga det till mina föräldrar först, annars blir dom oroliga."

"Okej, gör du det."

.|Zekes Pov|.

Jag ringde mamma och hon svara efter ett pip.

"Hej, Zeke var är du?! Klockan är redan 8 och du får inte vara ute såhär sent!"

"Mamma, de är lungt. Jag skulle bara hälsa att jag stannar hos en vän inatt."

"Jaha, okej, ha så roligt! Syns imon, älskar dig gubben!"

Jag suckade tyst.

"Älskar dig med mamma, hejdå."

Jag la på och Thorne kolla fundersamt på mig.
Jag glodde tillbaka, just då gjorde min kropp motsatsen till vad jag faktist ville göra.

Den gick mot madrassen och mitt huvud bara ville att jag skulle tvärstanna. Men jag kröp ner bredvid han och vände mig mot han, kollande up på hans ansikte. Han kolla tillbaka ner på mig och jag såg rakt igenom han, han hade lust i ögonen.

Thorne verka vakna till en aning från att kolla djupt tillbaka in i mina ögon.

"Jasså, du kom endå?"

Jag rodnade, igen.

"V-vadå kom?"

"In i sängen."

Han tog sina armar tight omkring mina höfter och jag var helt plötsligt tryckt emot han med ingen luft mellan våra kroppar och mina armar emellan oss med. Nu var jag 100% Medveten om att jag rodnade, starkt.
Han kolla på mig för jag såg det svagt i mitt synfält ovan ifrån, Han kysste min panna och log.

"Nu har jag dig och du kan inte springa iväg."

"Jag vet det redan."

Han log lite ondskefullt och det kändes på ett sätt sexuellt och okej men ändå inte, För hans mellanting i sina underkläder var tight pressad mot min i underkläder och byxor.

Jag suckade och fick loss mina armar och la dom om hans nacke, jag hade endå inget val och det var ingen chans att jag skulle kunna rymma för den delen heller.

"Du är så söt"

Thorne viskade i mitt öra och de obehagliga rysandet kom forsandes igenom kroppen när han gjorde det.

"Jag fattar det, du har redan sagt det några gånger."

"Jag vet"

"Exa-"

Han rörde min höft innanför byxorna och underkläderna.
De var obehaligt och rysningen fick min mening att stanna.

.::Thornes Pov::.

Zeke började rodna när jag tagit handen på hans bara höft och bröt
meningen han skulle säga. Han rodnade mörkt och kolla ner, antog att ingen rört han innan.

"V-vad gör du?"

"Rör din höft."

"Mehh.."

"Är du inte van vid att bli rörd?"

"Nej?"

"Dåså."

Han kollade på mig för en gångs skull och jag kysste hans panna, sen la mitt ansikte i hans hår. Han var så liten och smal, Han kändes så ömtålig. Så jag krama han bara tight och försiktigt istället efter det.
Sen somnade vi vid kl10 på natten.

Varför just mig.Where stories live. Discover now