Kapitel 11 | Flashback

560 14 3
                                    

-Flashback till första skoldagen.

.::Thornes Pov::.

Morgonen börja segt, Som vanligt var skolan tråkig och livet nästan meningslöst, ingen är typ attraktiv i skolan, inte för att vara taskig. Jag som planera att skaffa en flickvän kanske, Som alla andra killarna i klassen eller vad sägs om en pojkvän? Men nej så blev det inte plus att sällan att nån är gay och ute för folk i högstadiet, iallafall så visste inte jag om det, de flesta var redan basic stylade, fjortisar eller helt Okej tjejer.

Den ända kompisen jag hade som var tjej i klassen var Violet, Hon hade scene hår och plugs med och den ända som fattade grejen med de! Sen så är jag ganska dömande så ja. Violet har liksom Smaragd gröna ögon och vitt hår, Hon hade alltid ripped jeans och band merch, som jag typ.

Den ända tjejen i klassen jag pratade med i andra ord, utom om jag kom i en grupp med andra tjejer i klassen, Hon var liksom 'chill'.

Jag blev lite skämtaktigt slagen på armen mitt i mina tankar och jag vände mig om med en aning förvånad blick av att hitta Violet där.
Hon skrattade lite kort.

"Haha, Hej Thorne."

"Hey"

"Tänkte bara påpeka att du går åt helt fel håll"

Hon skratta lite mer och höll armarna i kors över magen och nästan dubbel vek sig.

"Haha, Juste vi har engelska först, Ja du vet mig och mina tankar, Blir som en annan värld."

"Typ."

Hon log.
Jag suckade.

"Jaja kom så går vi till lektionen."

Lektionen var tråkig och lam, jag hade A i engelska redan.
Jag suckade när den var slut och gick ut ur klassrummet med händerna i fickorna och kolla omkring utom att se folk som är kortare en mig.
Just då stötte jag in i någon, då
jag var redan på dåligt humör.

"Se var du gå-"

Just då såg jag det, allt jag någonsin längtat efter eller drömt om.
En kort, spinkig kille med mint grönt hår och man såg hans ganska små plugs i båda öronen, lika stora som converse silver cirklarna där snörerna var träda igenom. Han hade svart hoodie och svarta skinny jeans. Man såg en vin röd tröja under hoodien och han hade en vin röd converse på och en svart.

"Förl-"

Men jag avbröt hans försök i att säga förlåt och log tröttsamt.

"De är lugnt kortis"

Sen gick iväg och tänkte på hur kort han var, Bara 1,58 Awe, Menas jag är 1,83. Efter det kunde jag inte fokusera på lektionerna. Fram till lunchen. Jag stod och knökade mellan alla i klassen som var i lunch kö:n och när jag väl först kommit till salladen såg jag kortisen, jag kolla rakt mot han en sekund och sen fokusera på hur jag skulle kunna gå ut ur kö:n.

Jag sket i att forsätta gå i kö:n och gick ut ur den, mot kortisen.
Satte mig ner bredvid kortisen och kolla på han.

"Nejmen Hej kortis igen."

"Jag känner inte dig, varför?"

Han såg en aning sur ut, Jahap.

"Men var inte så himla aggresiv, jag vill bara lära känna dig."

"Varför just mig?"

För att jag vill ha dig.

"För att du intresserar mig, Även om jag bara sett dig en gång, Du har en speciell doft och närvaro."

"Ehm.. Okej"

Han såg lite obekväm ut, fan också, sabba inte till det nu Thorne!
Blev bara lite nyfiken i allting och ja jag hade kollat upp han i skol katalogen.

"Såå, du går i musik klass 9?"

"Mm, Vänta hur visste du de?"

"Uhm, Jag kolla upp dig i skolkatalogen, Zeke Sukiyza."

"Mhm.."

Jag lutade mig närmare hans öra med all lust att röra hans hår inne i mig för att inte få han obekväm omkring mig redan.

"Jag känner dig inte, Men jag vet att vi är ämnade och att jag vill ha dig."

Han rodnade gulligt en kort sekund och kolla på mig, samt flytta sig lite mer åt de andra hållet.

"B-bara sluta och jag är äldre en dig och BI men inte med dig."

Jag flina för att inte försöka ta det som en förolämpning som skulle mentalt slå mig i ansiktet om jag inte gjort.

"Jaja, men försök du att säga det när jag har vunnit över dig."

Jag log, för att jag skulle inte ge upp och han rodnade mer , Medans jag gick bort och ut ur matsalen, gåendes mot nästa klass. Då kom Violet upp till mig och stötte till min höft med sin på skämts skull.

"Tjo, Thorny"

"Tja, Violetty"

Vi skratta kort och sen kolla hon seriöst på en.

"Såg att du snacka med Zeke förut i bamba."

"Ja, Vad är det med de?"

"Han är ju skit snygg."

"Snarare söt."

"Homo är du"

"Vet."

"När kom du på de och jag menade det inte alls negativt, seriöst, Min bror är det med helt ärligt."

"Vet inte, Men han är den ända jag har blivit attraherad till detta år."

"Haha lycka till med Zeke, Han är ganska populär med killarna och tjejerna i hans klass, samt hänger bara med två killar."

"Jaha."

(>*^*)> _______________

>> ~Nästa kapitel då~ >>

Varför just mig.Where stories live. Discover now