Selamlarr.
Gençler lütfen yorum yapın. Sürekli bölüm başına yorum istemem güzel değil. İçinizden gelerek yazmanızı istiyorum ki daha çok yazasım gelsin. Ne olur.
Ve erkek lisesini de okuyun. Oda güzel ilerleyecek. Ona da yorum yaparsanız sevinirim.
Şimdi iyi okumalar diliyorum size.
_
Arif, yavaş yavaş gözlerini açıyordu.
Uzun zamandan sonra ilk defa huzurla yatmış ve kalkmıştı. Bunun sebebi de sadece cenandı.
Yatağında ayaklarını sarkıtmadan önce, ayıcığın kokusunu derin bir şekilde içine çekti. Çünkü cenan kokuyordu. Ama kokusu hafiften gitmişti bile.
Güzel bir şekilde esneyerek ayağa kalktı uykulu gözleriyle.
Hemen banyoya doğru gitti. Güzel bir duş alması gerekiyordu.
Duş kabinine girip kendini boydan boya ıslatmış ve iki defa dalin şampuan kullanmıştı. Banyoda işi biter bitmez tekrar odasına gelmişti.
Aynanın karşısına geçmiş kendine bakıyordu. Yavaşça yüzünü aynaya yaklaştırdı ve yüzünü inceledi bir güzel. Bir kaç saniye öyle durup sonra dolabına yöneldi.
Dolabına pür dikkat heryere didik didik bakıyordu. Siyah bir crop ve gri eşofman çıkarttı kendine. İnceledikten sonra hızlı bir şekilde giyindi. Masada ki küpesine uzanmış takmıştı. Zincirli kolyesini de boynuna takmıştı. Siyah bir bandana takmadan önce saçlarını bir güzel karıştırıp bandanayı taktı. Dalin parfümünü bir güzel baştan sona kendine sıkmıştı.
Şimdi hazırdı güne.
Merdivenlerden aşağıya doğru inmeye başladı arif. Güne pozitif bir şekilde başlaması ona iyi gelmişti.
Merdivenlerden zıplaya zıplaya iniyordu. Git gide hızlı bir şekilde indiğinde ayağı takılıp yere düşmüştü bile.
Yere düşer düşmez acı bir inleme bıraktı dışarı. Bir kaç kişi arife doğru adımladılar.
"Arif bey iyi misiniz?" diye sordu hizmetli.
Dizlerinin üstüne düşmüştü arif bu çok acı vericiydi.
"Acıyor." diye mızmızlanıp dizini gösterdi bir çocuk gibi.
Aralarından biri dışarı hızla çıktı. Diğer kişiler de ne yapacaklarını bilmiyordu.
Hizmetli arifin dizine kadar eşofmanı çekti. Dizi kanıyordu.
Arif dizini görünce, dolan gözleriyle ağlamaya başladı.
Arif ağladığı zaman hızlı bir şekilde içeriye giren cenana döndü gözleri.
"Arif'im" diye endişeli bir ses tonuyla yere çöktü cenan.
Önce yarasına baktı derin mi diye, sonra gözleri yaşlı ve ağlayan çocuğa döndü gözleri
"Nasıl oldu?" bir çocukla konuşur gibi konuştu.
"Düştüm ben... Çok acıyor... Bak." konuşurken dizlerini cenana göstermeye çalışıyordu arif.
Cenan elini dizinin üstüne tam koyacakken arif cenanın elini tuttu. "Dokunma. Elin kan olacak senin de." dedi arif.
Cenan yaşlı gözlere baktı sonra elini sırt kısma yerleştirip, diğer eliylede bacaklarını tutup havaya kaldırdı. Arifte refleks olarak kollarını cenanın boynuna attı ve sıkı tuttu.
Cenan salonda ki koltuğa doğru adımladı ve arifi oraya uzandırdı.
"Ecza dolabında ki malzemeleri getirin." diye emir verdi kalabalığa doğru cenan.
Hızlıca aralarından biri gidip ecza dolabına ilerledi.
"Ayağını pansuman yapacaz. Zaten derin değil sadece kanıyor ve birazcık acı veriyor o kadar. Hemen pansuman yapacaz ki şıp diye ayağa kalkabilesin. Tamam mı arifim." diye konuştu cenan.
"Acımasın ama." diye endişeyle soordu arif.
"Oy oy acımaz oğlum." diyip saçını okşadı arifin.
"Tamam güveniyorum sana zaten. Acırsa söyle ama bana, çünkü ayağımı kurtarırım sizden." diye söylediğinde cenan bu dediğine dudağı kıvrıldı yana doğru.
Hızla başını salladı cenan.
Bir adam malzemeleri getirdi cenan hemen eline aldı. Pamuğa sıvı bir şey döküp arifin dizine yaklaştırdı. Önce arife baktı.
Arif cenana bakıyordu sadece. Cenan ona göz kırptı ve aynı zaman da pamuğu da bastırdı dizine. Arif yüzünü hem buruşturup hemde gülüyordu. Cenanın hareketi, acıyı bastırmıştı.
Cenan yarayı bir güzel temizledi ve beyaz sargı bezi alıp arifin dizine sardı.
"Bu kadar, işte bitti." diyip arife gülümsedi.
"Teşekkür ederim. Sana güvenerek doğru bir şey yaptım." diyince cenana yaklaştı.
Cenanın önce sağ sonra sol yanağını öptü kibarca.
Ani yaptığı hareketle cenanın kalbi tekledi. Ve etrafta ki uğultular bile susmuştu.
Cenan ne diyeceğini bilemeden boğazını temizleyip ayağa kalktı. "Rica ederim. Geçmiş olsun efendim dikkatli olun." diyip kalabalıktan hızlıca çıktı.
Dışarı çıkar çıkmaz arabasına doğru gidip oturdu. Tüm bedeni alevlenmişti. Neden böyle hissetmişti ki?
Elini yanağına götürüp sırıttı hafifçe. Neler oluyordu böyle?
Neden onu öpünce bu kadar hoşuna gitmişti ki?
_
Bölüm nasıldı?
Sizi seviyor, öpüyor ve gidiyorum.
tt:almiragrasss
💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruma bxb
General Fictionküçüklüğünden beri yaşadığı travmasını sebebini sadece o öğrenebildi...