Selamlarr bebeklerim. Nasılsınız bakalım?
Bu bölüm uzun oldu. Yorum yaparsanız sevinirim. Binlerce kelime yazıyorum sizler de onlarca kelime yazsanız bence elinize yapışmaz.
Arif...
_
Arif şu an salonda cenanın kucağına geçmiş, oturuyordu. Cenan ona ilaçlarını vermiş ve bir saattir böyle duruyorlardı.
Hizmetliler ilk şaşırsa da cenanın uyarılarından sonra susmuşlardı. Sussalar bile bu durumdan rahatsızlık duyuyorlardı.
Cenan, akifi bir depoya sokup ve iki saat boyunca dövmekten beter etmişti ama yine de bırakmadı. Hem sevgilisi olduğu için dövdü, hem de bir babanın oğlu olduğu için dövdü.
Tabiki babasını döverken, yavuzun abisini de bir yerden bulmuş ve onu da depoya getirdiler. Arifin kardeşi onlar yüzünden ölmüştü. Üstüne de bu durum arifin travması olmuştu. Şu an ikisi de depoda kalmıştı. Aç ve susuzdular. Cenan onları değil, onlar kendi kendine ölecekti.
Yavuz da cenanın yanında olduğu gün abisinin yanına gitmişti. Abisi yavuza "cenanı öldüreceğiz, ve bunu da sen yapacaksın." demişti. Başka çareleri yoktu. Arifi almak için önce cenanı öldürmeleri lazımdı. Yavuz o gün dehşete düşmüş gibi hemen itiraz etmişti. İtiraz ettiği için de abisi tarafından dövdürülmüştü ve bu görevi bilerek yavuza verdiler. Yavuz, arifin villasına geldi işi tamamlamak için ama yapamadı. Aksine herşeyi cenana anlatmıştı ve o gün ordan ayrılmış, kendi aşkından vazgeçip yeni hayat kurmaya başlamıştı.
Cenanın tüm işi hal olmuştu sadece bir şey kalmıştı. O da arifin kalabalığa olan korkusunu... Bunu bugün yapacaklardı.
Arif, cenanın kucağından hareketlendi ve ağzını araladı."cenan bu villayı kendi üstüne yapsana." dedi.
Cenan gözlerini şaşkınlıkla açtı. Ne demek üstüne yapmak?
"Hatta iş yeri de var onları da sen hallet. Ben zaten pek anlamıyorum. Sen işin başında olursun, bana da olanı söylersin. Olmaz mı?" dedi arif.
Cenan hemen başını salladı, "hayır bebeğim. Ben istemiyorum hiçbir şey. Bir işin oldu mu bana söylersin ve bende hallederim ama ben bunu kabul edemem." dedi başını sallayıp.
"Aşkım, biz sevgiliyiz. Ve benim olan herşey senin değil mi? Senin olan herşey de benim." dedi yerinden kalkmaya çalışırken.
Tam ayağa kalkacakken yüzü buruştu. Bir kaç gün önce yaptıkları şey arif için fazlaydı. Kalçası çok acıyordu.
"Ne oldu bebeğim, yine mi acıdı? Gel krem sürelim yine." dedi cenan ayağa hızla kalkıp.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruma bxb
General Fictionküçüklüğünden beri yaşadığı travmasını sebebini sadece o öğrenebildi...