17.

1.2K 59 102
                                    

Selam.

Yorum yaparsanız aşırı sevinirim.

Yine iyisiniz ikinci bölümü de attım.

Yine iyisiniz ikinci bölümü de attım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arif...

_

Arif, cenana döndü. "Almiragrass kim?" diye sordu cenan elinde telefonu ile.

"O benim biricik ingiltereden arkadaşım." dedi arif gülümsemesiyle birlikte. "Özledim ya ben onu. Arayalım mı lütfen." diyip cenana baktı.

(Valla kendimi bu bölüm buraya sokup sizin isteklerinizi onlara söylicem. Hazır olun.)

"Arayalım da zaten ben tanımıyorum." dedi cenan.

Arif başını salladı, "valla çok anlayışlı cenan. Kendisi de zaten lezbiyen." dedi.

(Amk ben ne ara lezbiyen oldum? Neyse devam.)

"Hım iyiymiş. Ara bakalım." diye onayladı cenan.

Arif hızla telefonda almiranın numarasını çevirip aradı. Birinci çalışta hemen açtı.

"Aloo bebeğim." dedi samimiyetle almira.

Arif sesini duyar duymaz hoparlöre aldı. "Almira nasılsın?" diye konuştu arif.

"İyiyim bebeğim bende kızlarla dolaşıyorum. Sen Nasılsın bakalım?" diye sordu almira.

"Bende sevgilimle oturuyorum işte öyle." dedi utangaçla. Cenan onun bu haline sırıttı.

"Cenandı sanırım adı. Valla çok yakışıyorsunuz birbirinize. Aranızda oldu mu bari birşeyler?" diyip sırıttı almira.

Cenan birden öksürmeye başladı, arifte gözlerini kocaman açtı. "Almira ya." dedi.

"Ne almirası arif? Normal bir şey bence. Hatta geçen bana sen söylemedin mi aşığım ona, evlenmek istiyorum." diye konuştu.

Arif bakışlarını cenandan alıp telefona odaklandı, "dedim de ama bu konuyu hiç cenanla konuşmadık." dedi kısık sesle arif.

Almira bağırarak, "arif konuşmanıza gerek yok yiyin birbirinizi işte. Hemde anlattığına göre onunda gönlü var sende." dedi.

Arif, cenana baktı ve gülümsedi. Elini salladı, 'delidir' diye. Cenan ona kahkaha attı. "Kim var yanında arif?" diye sordu almira.

"Kocam var yanımda." dedi direkt.

Almira büyük bie pot kırmış gibi, "hassiktir ya." dedi. "Cenan beni duyuyor sanırım. Cenan arif seni seviyor valla." dedi konuyu dağıtmak istercesine.

Cenan, "biliyorum sevdiğini." dedi.

Almira düşündü, "arif telefonu bir cenana verirmisin?" diye kibar bir dille konuştu.

"Duyuyor seni." dedi.

"Tamam. Cenan ben zaten bir iki hafta sonra türkiyeye gelecem ama geldiğim gün eğer ki birşeyler yaşanmamışsa aranızda vallahi sizi keserim." dedi sanki üç yıldır konuştugu arkadaşıymış gibi almira.

Cenan, "tamam." dedi sadece.

Arif, "geliyorsunnn, sevindimmm." dedi mutlulukla.

"Evet geliyorum. Hadi şimdi ben kaçar işlerim var." dedi almira.

"Tamam görüşürüz yavrum." dedi arifte.

"Görüşürüz." diyip kapattı telefonu almira.

Arif bir kaç saniye telefonu öyle tutup cenana baktı. Ona gülümsedi. Konuyu hemen değiştirmek için ağzını açacakken cenan konuştu.

"Yavrum, sen ne zaman hazır hissediyorsan o zaman yaparız." dedi anlayışla.

"Hazırım ben sana, hep hazırdım ben sana." dedi hızla arif.

Arif, elini uzatıp cenanın baş parmağını alıp tuttu sıkıca. Bir kaç saniye öyle durup cenan ayağa kalktı.

"Şimdi ben gidiyorum nöbet sırası bende. Sonra gelecem." diyip arifin alnını öptü.

Arif başını hızla sallayıp, "tamam aşkım." diyip cenanın baş parmağını öptü.

Cenan da onun saçından öpüp geri çekildi. Arif onun elini bıraktı ve el salladı. Cenan çıktı odadan.

Arif yatağa uzandı ve gülmeye başladı kendi kendine. "Çok yakışıklı." diye mırıldandı.

Bir süre öyle durdu. Karnı tekrar ağrımaya başlamıştı. Hemen ayağa kalkıp lavaboya gitti. Elini yüzünü bir güzel yıkadı ama kusma hissi oluşmuştu. Hemen klozetin kapağını açıp içine öğürdü gözü yaşlı.

İçinden sadece kan çıkmıştı ve bu durum git gide daha da kötü olmaya başlamıştı. Arif hemen klozeti temizleyip tekrar yüzünü elini yıkadı. Sinirden saçını çekiştirdi ama olduğu şeyle duraksadı. Saçları dökülüyordu hem de kıyamadığı saçlara.

"Olamaz." diye ağladı. Saçlarını çok severdi, hiç kesmeye kalkışmazdı bile. Şimdi saçlarının dökülmesi onu üzmüştü.

_

Bölüm Nasıldı?

Bu arada bir kaç bölüme kaoslu sahneler gelecek.

Kızlar, bunların hiç arkadşı yok onu anladım. Bende almirayı bunlarla arkadaş edecem. Daha bir güzel olur.

Almira modelini vereyim size.

Almira modelini vereyim size

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Koruma bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin