Smut!!!
Okumak istemeyenler bölümü geçsin.
_
Arif, yatağında uzanmış boş boş tavanı izliyordu. Cenan ona yemek yaptırtmaya gitmişti ve onu bekleyene kadar da canı aşırı derecede sıkılmıştı.
Yatakta oflayıp oturma pozisyonuna geçti arif. Elleriyle bu sefer oynamaya başladı. Aklına bir kaç gün önce ki almiranın ona söylediği şeyler gelince gülümsedi. Bugün ne olursa olsun ama onunla yatacaktı. Sadece eski defterler açılınca korkuyordu. Ama cenan nasıl onun kanına girmişse hiçbir şekilde korkmuyordu.
Kapı birden açılınca arif yerinden sıçradı. Bu ne biçim kapı açılma çeşidiydi amk?
Arif kendine gelip cenanı görünce gülümsedi, "aşkım hoşgeldin. Kapıyı kırsaydın keşke." dedi kibarca.
Cenanda ona doğru adımlayıp yatağa uzandı. Başını yatağın başına yaslayıp arife döndü. "İstersen kırayım." dedi cenan alayla.
Arif kendi kendine, "yok şimdi sesimiz gider onlara." diye mırıldandı.
Cenan, "ne dedin?" dedi.
Arif birden cenanın kasıklarının üstüne oturdu ve cenana yaklaştı, "diyorum ki artık bir şeyler mi yapsak?" diye terbiyesizçene konuştu.
Cenan yutkundu ilk defa onu böyle görmüştü. "Yavrum yaşın-" diye başladı ki arif baş parmağını onun ağzına atıp susturdu.
"Reşitim ben cenan. Kıracak mısın?" diyip parmağını onun ağzından çıkartıp kendi ağzına alıp bir güzel emdi.
Cenan sert bir şekilde yutkundu, "canın yanar." dedi.
Arif başını salladı, "yanacaksa senden yansın. Zaten elbet bir gün bu şey gerçekleşecek ve canım yanacak." dedi cilveli ses tonuyla.
Cenanın alt tarafı hareket etti. Arif onu hissedince gülümsedi, "bak sende istiyorsun ama değil mi?" diyip ayağa kalkıp yataktan çıktı.
Kapının önünde durup iki tur kilitledi ve dolabına yöneldi. Bir siteden önceden istediği aletler gelmişti. Onları dolaptan çıkartıp masanın üstüne koydu. Ve kutuyu açtı.
Prezervatifler, kayganlaştırıcı, kedi kulağı ve kuyruğu, kırbaç, vibratörler, parmak vibratörü, uyku bandı vs.
Cenan bunları görünce gözleri kocaman açıldı. "Arif." dedi sadece. Birşey söyleyemiyordu. Bu kadar mı istiyordu arif?
Arif elini pijama iplerine atıp, söktü. Cenan onu izliyordu. Pijamasını yavaş yavaş çıkardı ve kenara attı. Altın da sadece baksır kaldı. Sonra elini tişörtünün eteklerine atıp yukarı çekip çıkardı. Onu da kenara fırlattı.
Cenana doğru adımladı ve yatağın üstüne çıkıp cenanın kasıklarına oturdu tekrar. "Cenan yapalım lütfen." dedi yalvaran bir tonda.
Cenan ağzı açık bir şekilde arife bakıp yutkundu, "b-bu kadar çok mu istiyorsun?" dedi boğazı kurumuştu.
Arif hızla başını salladı. "Yatakta sertim ama." dedi cenan.
Arif tekrar başını salladı ve elini cenanın kemerine attı. Kemeri bir çırpıda çıkardı ve düğmesine hızlıca geçip açtı. Pantolonun her iki tarafından tutup aşağı indirdi arif. Cenan da ona yardım edip pantolonu çıkardılar. Cenan üstünü bir çırpıda çıkartıp kenara attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruma bxb
General Fictionküçüklüğünden beri yaşadığı travmasını sebebini sadece o öğrenebildi...