Selamm. Yine ben.
Bu bölüme çokça yorum beklerim. O kadar kişi okuyor ama birkaç kişi tek yazıyor. En az 150 yorum gelmeli. Yoksa bölüm gelmez
Bu arada bu bölümü StayBirDuygu 'ya ithaaf ediyorum. Öpüyorum.
Hadi başlaayalım...
_
"Cenan hızlı." diye bağırdı arif.
"Güzelim, düşersin canın yanar." diye tedirgin bir şekilde konuştu cenan.
"Hayır düşmem ki." diye bağırdı arif.
Cenan, arifi sessiz bir ortama getirmek istemişti. Ama pekte sessiz sayılmazdı.
Arif parka gitmeyi çok istediği için, cenan da onu kırmayıp parka getirmişti.
Şu an arif salıncağın içindeydi, cenan da onu sallıyordu.
Cenan onu ne hızlı, ne de yavaş sallıyordu. Ama arif yükseklere çıkmayı çok istiyordu.
Kahkaha ata ata eğlendi arif, cenan ise tedirgindi.
Arifin salıncağı yavaş yavaş durduğunda çıktı içinden. Hemen cenana döndü.
"Sıra sende. Sen bin, ben seni sallayayım." diye sordu arif.
Cenan hemen sağa sola başını salladı. Tabiki de binmek istemiyordu. Çünkü yükseklik korkusu vardı.
"Yok güzelim." diye kibarca red etti arifi.
"Yaa lütfenn aşkım, benim için."gözlerini yavru köpek bakışı ile cenana baktı arif.
Cenan bu haline hayır diyemiyordu ama canından olacağına emindi.
"Tamam, nasıl istersen." diye istemeyerek salıncağa oturdu. Kalbi hızlı bir şekilde çarpıyordu.
"Şimdi seni çok yukarlara yollayacam." heyecanlı bir şekilde konuştu arif.
Arif kendi kendine 'şimdi yarrağı yedim.' diye fısıldadı.
Arif, cenanın oturduğunu görür görmez hemen arkasına geçip bir kere ittirdi.
Cenan sesli sesli nefes verirken, "arif çok hızlı, biraz yavaşla." diye bağırdı.
Arif kaşlarını çattı. Daha yeni dokunmuştu ona. "Cenan, sadece dokundum." diye söyledi.
Cenanın ağzında "haa" diye cümle kaçtı.
'Amk bumu dokunmak!!! Ölüyordum.' diye yine kendince konuştu.
Arif onu tekrar iterken cenan gözünü sımsıkı kapattı. Eliyle demirleri sertçe tutuyordu. Düşeceğini sanıyordu.
Arif bir süre salladı. Cenan gözünü açmaya başladı ki o sıra yukarı çıkmıştı. Kalbi durarken bağırarak, "arif beyaz ışığı görüyorumm." söyledi.
Arif arkadan bir adım attı öne ve cenanaa baktı.
"Ne beyazı?" diye sordu arif?
"Yavrum bunu durdur. Freni falan yok mu? Allah aşkına durdur midem bulanıyor." diye bağırdı.
Arif tek kaşı havadayken cenana, "yoksa sen salıncaktan mı korkuyorsun?" diye sordu.
Salıncak bir öne bir arkaya giderken cenan bakışlarını arife yöneltti.
"Korkmuyorum arif, ama durdur." cenan başını demire yasladı sıkıca.
"Yoksa devam durmak yok." diye konuştu arif.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruma bxb
General Fictionküçüklüğünden beri yaşadığı travmasını sebebini sadece o öğrenebildi...