"Eylül, ben çıkış işlemlerini hallettim. Doktor da son kez muayene ve kontrol edecek. Onay verirse çıkacaksın. "
"Tamam Özgür. Sağol. "
"Şaka mı yapıyorsun? Bu halde olmana sebebiyet veren benim" ikimizde burukça gülümsedik. Özgür'ü anlayamıyorum, çözemiyorum, adeta kapalı bir kutu. Yada iki bilinmeyenli denklem sorusu. Hayır o değil x i çözsen y çıkmıyor. Y yi çözsen x saçma bi sonuç çıkıyor. Özgür cidden seni matematik problemine de benzettim ya kusmuklukta level atladın yani (valla kusmuk lafı yalnızca matematik için geçerli, yoksa Özgür sadece iğrenç)
İç Ses:
Kızım sen ne iğrençliğinden bahsediyon ya!! Çarpılıp gitcen şimdi bak, bi tarafların yamulacak kalacaksın öyle. O meteora iğrenç dedin ya şuan senin saçını başını yolmak isteyen bir ton wattpad okuyucusu var ona göre ;-)
..................
Şaka bir yana Ezgi de gelmişti. (Ezgi= Paramparça Hazal!) Eee kız bulmuş Özgür gibisini bir daha kaptırcak göz var mı allasen? Yedirmezler diyodur kesin içinden de. Valla ben de koskoca Özgür Karaca'nın sevgilisi olsam ben de sevgilime yan gözle bakanın gözünü midesine sokar, oturma organıyla kafasının yerini değiştirir, bağırsaklarını ve iç organlarını söker, eline verir, bir de üstüne kızı hastanelik ettikten sonra saç ektirme uzmanına gönderirdim. (Evet sevgili yazarınız, bir kez daha ne kadar psikopat olduğunu ortaya koydu ;-) hişşş Çaktırma bilader.
Yalnız kız çok fena bakıyordu. Yani kendimi iğrenç hissettim harbi. Al paşam senin olsun ,tepe tepe kullan aman al da bi yerine sok diyesim geldi hacı. Ama yani kız ne yapsın ? Sevgilisi Özgür Karaca abi boru mu hani ??
........///////////////////////////
Neyse işte Ali de ortalarda yoktu.(assghh size daha önce çok çabuk konu değiştirme özelliğim olduğundan bahsetmiş miydim? Dur bi düşiniyim valla etmemiştim. Hayır sizi ilgilendirmez zaten. Herşeyi de merak etmeyiverin canım sizde (assghh das das !)
....
Eda yı yanıma çağırdım ve " dökül "dedim. O da sağolsun havada kaptı süper hiper zekam Edamm benim. Boru mu?
"Bilmiyorum işte son zamanlarda bana hiç te iyi davranmıyor. Sanırım hevesini alınca soğudu benden. " Sen rahat ol paşam o hevesi kursağında bırakmasını da biliriz. Şimdiden aklıma süper Hiper planlar geldi. Sonuçta o piç benden Edamı almıştı. Şimdi Eda yı yarı yolda bırakmasına izin verir mi hiç sevgili yazarınız?
...............Ve aniden söyleyecek olacağım sözü bölen bir ses bize dönüp "Aa, kızlar dedikodunuzu bölmek istemezdim ama artık çıkmamız lazım. Ve muhtemelen evde bir ordu var ve bizi bekliyorlar. Hadiii" Iyi iyi "dedim ve bir koluma Özgür,diğerine Eda girecekken Ezgi "ah canım yazık sana ben girerim koluna , sevgili kardeşinin, aşkıım"dedi mmmyi uzatarak ,sulu şey! Valla ağzının ortasına bi tane patlatasım geldi. ( "Ha tabi tabi patlatırsın. Karşındaki Hazal dediğinizi duyar gibiyim. Ama canımcımlar Eylül de 14 sene yetimhanede boş durmadı yani. Esma ve Buse yi az elden geçirmedi hani ;-) Bir de kız liseliyiz biz şanımız yürür. Sonuçta Eda ya bi kaş göz yapsam iki dakika içinde kendini yerde,bizi de üstünde bulur hani :-) Neyse işte bir koluma Eda, diğerine Ezgi s****ğü girdi ve hastaneden çıktık. Fakat boyunluk hala boğazımdaydı ve iki gün boyunca çıkmayacak olması çok sinir bozucuydu. Tam da arabaya binecekken Ezgi kaltağı kolumu bıraktı ve dengemi kaybetmemi sağladı. Yere kapaklanacakken Özgür kollarımdan kavradı. Ezginin hesaplayamadığı bir şey vardı. O aslında beni tam da Özgür'ün ayaklarının altına düşürmeye çalıştı, fakat Özgür bunu çoktan anladı bebişim. Ve kendimi Özgür'ün kollarında buldum." Ahhh çok pardon Eylül ya, kusura bakma" dedi mosmor olmuş suratını gülümsemeye zorlayarak. (şimdi diceniz ki bu Eylül de kendini Özgür'ün kucağına atmaya ne meraklı. Öyle demeyin işte. Her insanın içinde bir yerlerde gizlenmiş bir sürtük vardır yani.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFRETİN ŞAH DAMARI (ZeyKer!)
Fiksi RemajaUzun zaman oldu, yazmayalı. Çünki yazıcak iyi bir şey yok! Aslında herşey nasılda altüst oldu bi anda, engel olamadım. Mutluyken karanlığında hemen yanıbaşında olduğunu göremiyor insan , farkedemiyor. Uyanmaya çalıştığım bi rüyadayım şimdi. Yolumu...