Keyifli okumalar buyrunuz efenimm...
Hyunjin chana açıldığından bu yana iki grup bir hayli kaynaşmış, hatta neredeyse 8 kişilik bir arkadaş grubu halini almışlardı.
Bunda asıl flört eden çiftin etkisi hakim olsa da eskisi gibi birbirinin yanından ayrılmayan minho ve jisungun, diğer arkadaş grubuyla tam anlamıyla tanıştıkları anda felixle hızla kaynaşan jeonginin etkisi de görmezden gelinemezdi.
Tam da bu olanlara uygun şekilde bahçedeki çardakta konumlanmış sekizli, öğle arasının son dakikalarına doğru zamanın nasıl geçtiğini fark etmeden keyifli bir sohbet sürdürüyordu.
Şu anki gündemleri ise beraber ne yapabilecekleriydi.
Konuşup tanışmalarından bugüne kafede oturmak ya da beraber şehirde dolaşmak gibi klasik aktiviteleri yapmışlardı ancak bunları tekrarlamak değil yeni bir şeyler yapmak istiyorlardı.
Herkes ortaya fikir atarken kolunun altında olduğu sevgilisinin ufaktan belini okşayan elini tutarak chandan aldığı keyifli bakış eşliğinde aklına gelen şeyi diğerlerinin fikrine sundu hyunjin.
"Aslında annemler şehir dışında, bize gelseniz pizza yapsak güzel olmaz mı? Hatta izin alırsanız bizde kalırsınız, bir şey demez zaten ailem de."
Diğerleri birbirine bakıp bu seçeneği tartarken fırsattan istifade chan da hyunjinin burnunu kıstırmış ardından ucuna ufak bir öpücük kondurmuştu arkadaşları onlara dönmeden.
Bu sırada ilk ses changbinden çıktı.
"Bence uygun gayet. Tabii kalma kısmı diğerlerine bağlı ama keyifli olur pizza işi."
Sırayla hepsinden onay gelirken hyunjin sevinçle ellerini çırpmıştı kafasında canlanan akşam için.
...
"Bakın şimdi bir sürü şey alacağız o yüzden önce markete gitmemiz lazım tamam mı? Hadi ya yürüsenize."
Hepsi yan yana sohbet ede ede yürürken hyunjinin heyecanından kaynaklı sitemi pek dikkat çekememişti bu ortamda.
Chan uzun olanın yüz ifadesini gördüğünde gülmemeye çalışarak kulağına eğildi.
"Bebeğim, sence de biraz fazla heyecanlanmıyor musun bu akşam planı için?"
Hyunjin bununla birlikte başta bir ürpermeyle chana dönerken hitap şekline takılmamaya çalışarak birkaç saniye chana bakmış ardından hala koruduğu yüz ifadesiyle ister istemez sormuştu.
"Öyle mi düşünüyorsun?"
"Yani sadece bu kadar planlı gitmeye gerek olmadığını düşünüyorum. Spontane olması işleri daha keyifli hale getirir bence, akışına bırak biraz."
Biraz durumu gözden geçirmesinin üzerine chanın tavsiyesinin mantıksız olmadığı kanısına vardı hyunjin. Chana da bunu ufak bir baş sallamasıyla belirtirken arkadaşlarını yönlendirmeye çalışmayı bırakmış sohbetlerine dahil olmuştu kısa sürede.
...
"Sevgilim gözümü sil çabuk un sıçradı açamıyorum!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
apocalypse • minsung
Fanfickollarına sarılmış sevgililerin alnından öpücükler han jisung tek arkadaşı lee minhoya söz vermişti arkadaş edineceğine dair, ancak ummadığı şekilde bir şeyler ters gitti,,