°17

52 5 230
                                    

Bu fic zaman atamalarıyla ilerleyen bir fic yanlış anlaşılma olmasın diye belirtmek istedim arkadaşlıkları vs bir anda gelişmedi yani

Tabii bazı olaylar da birbirinin ardı sıra geldi ama kurgu dönemin başlarında başladı ve şimdi de dönemin sonlarına geliyorlar öyle düşünün

BU BÖLÜM ÇOK ÇOK YORUM LÜTFEN💌

Keyifli okumalar^^

...

Baharın keyif verdiği ılık esintili o mayıs akşamlarından birindelerdi. Saat on ikiye yeni yeni yanaşıyor, kumsala serilmiş sekiz beden bulundukları ana uygun şarkılar eşliğinde sohbet edip gülüşüyordu.

Oldukça plansız bir şekilde hafta sonunu geçirmek adına jejuya gelmişlerdi. Changbinin ailesi bu iki günlük tatili ayarlayarak gençlere dinlenmeleri için bir sürpriz yapmıştı ve sonuç olarak buradalardı.

Elindeki buzlu içeceği chana içirirken dudaklarını araladı hyunjin.

"Biz yaşlanmış olabilir miyiz?"

Chan yeterince içtiği içeceğin pipetinden dudaklarını ayırırken "Neyi kastediyorsun sevgilim?" diye sordu hyunjine.

"Muhabbetiniz diyorum, iyice yaşlı sohbetleri yapmaya başladınız sarmıyor diyorum."

Changbin kaşlarını çatarak hyunjine döndü bununla birlikte.

"Ne istersin paşam? Söyle onu konuşalım biz."

Changbinin sözlerinin ardından arkadaşları kendisine beklentiyle bakarken hyunjin ister istemez duraksamıştı. Sohbet kendisini sıktığı için bir yandan da arkadaşlarıyla uğraşmak adına söylemişti bunları, changbinin okları kendisine çevireceğini düşünmemişti tabii.

"Buldum! Anılarımızı anlatalım, sonuçta hepimiz birkaç kişilik gruplar halinde eski arkadaşlarız. Klasik ateş başı muhabbetleri filan işte ya."

Felixin araya girip hyunjini de bir yandan kurtardığı fikre chan göz devirmiş geri kalanlar ise onaylar birkaç ses çıkarmıştı.

"Lix ortaokul izci kulübünde olmadığımızın farkındasın değil mi?"

"Evet, başka sorun?"

Felixin tavrına çoğunluk kıkırdarken seungmin bir anda gülmesini tutamamış, kıkırtıdan öte sesli bir gülüş bırakmıştı ortama.

"Ben bu sahneyi bir yerden hatırlıyorum!"

Seungminin gülüşlerinin arasından hatırlattığı şeyle chan ve felix kaşlarını çatarken durumu ilk ayan felix olmuş, 'yah!' diyerek arka çaprazında ellerini geriye yaslamış oturan sevgilisinin üzerine atlayıp beraber kuma devrilmelerini sağlamıştı.

Ekibin geri kalanı hiçbir şey anlamazken seungmini böyle güldüren olayın ne olduğunu merak ediyorlardı tabii; seungmin de bu merakı karşılıksız bırakmamış, gülüşlerini yatıştırabildiğinde diğerlerine durumu anlatmaya başlamıştı.

"Lisenin daha başlarındaydık, tabii yaşlar malum tam ergenlik dönemi. Bu ikisi devamlı birbirine sataşıp duruyor. Ama yani öyle böyle değil. Laf dalaşına girmeyi bırakalı çok olmuş artık beden dersinin olduğu gün gizlice spor kıyafetlerini ıslatma mı dersin, diğerinin kitabının sayfalarını tutkalla yapıştırma mı dersin her türlü pisliği yapıyorlar."

apocalypse • minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin