AYNI YATAKTA UYUMAK

153 12 1
                                    

Karşımdaki adam bana her istediğini yaptırabileceğini mi sanıyordu. Öyle düşünüyorsa çok yanılıyordu. Çünkü o evden çıktığımdan beri daha farklı bir Almila'ydım.

Kimseye boyun eğmeyi düşünmüyordum. Ama karşımda aşık olduğum adam olunca bu hiç kolay olmuyordu.

"Benim için konuşma bitti. Ben sana bir soru sorduğumda cevabını vermiyorsun ama yine de sor mu diyorsun? Saçma sapan konuşma Serter, aç kapıyı arkadaşlarımın yanına geç kalmak istemiyorum." Haklıydım. Ona beni isteyip istemediğini sorduğumda sadece suratıma bakmıştı. Ona soracak başka sorularım yoktu.

Öfkeyle suratıma bakıyordu ancak benim de ondan aşağı kalır yanım yoktu. Bende öfke ile ona bakıyordum. Emniyet kemerimi çözmüştüm kapı kilitlerini açar açmaz arabadan defolacaktım.

Hızla beni kendisine çekip dudaklarıma yapıştı. Ağzını kocaman açıp tüm ağzımı ağzına almaya çalışıyordu. Neydi bu, bana bir şeyler mi kanıtlamaya çalışıyordu. Hınçla onu itmeye çalışsam da bir türlü itemiyordum. Ağzımı açmamak için ona direndim. Onun dili ise hazır olda bekliyordu. Küçücük bir aralıkta ağzıma sızmak istiyordu.

Onu tekrar itmek istemiştim ancak o belimden tutup beni kendine öyle hızla çekmişti ki korkuyla çığlık atmak için ağzımı açmıştım ve dili ağzımı talan etmeye başlamıştı. Onun bu hükmüne daha fazla baş kaldıramamıştım.

Bir ayağımı diğer yanına atıp kucağına oturdum. Bir elim ensesinde diğer elim göğsünde ona karşılık vermeye başlamıştım.

Bu hareketimle ağzından erkeksi bir inleme çıkmıştı. Bacaklarımı ikiye ayırmamla elbisem baldırıma kadar çıkmıştı. Serter ellerini baldırımdaki elbisemin uçlarına atıp kalçama kadar sıyırdı. Ellerini kalçama atıp sertçe sıktı. Kesik kesik nefesler almaya çalışıyordum. Ama ağzı buna bile izin vermiyordu.

Hafifçe uzaklaşıp "Sen benimsin. Sadece benim bebeğimsin." diye konuştu. Sözleri sayıklama gibi çıkıyordu. Bence ne dediğinin bile farkında değildi. Elinden oyuncağı alınmış bir çocuk gibiydi.

Ama unuttuğu bir şey vardı. Ben bir oyuncak değildim.

Hırsla kendimi ona sürttüm. Elleri kalçalarımda bana engel olmak istiyordu. Çünkü biliyordu şuan onu asla rahatlatmayacaktım. Ama onun ne istediği umrumda değildi. Kimi istediğini ona net bir şekilde gösterecektim. O da benim himayem altına girmeliydi.

Yeşim ile öpüşmek istemediğini söylüyordu ancak biliyordum. Yeşime karşılık vermişti. İlk gördüğümde bile onun karşılık veren dudaklarını farketmiştim. Zaten dudaklarında o kadar yoğun bir ruj vardı ki birkaç saniyelik bir dudak değmesinde böyle bir şey mümkün olamazdı.

"Beni şuan rahatlatmanı istiyorum." Sesimdeki hırsı ve öfkeyi hissetti mi bilmiyordum. Umursamıyordum da. Ya dediğimi yapacaktı ya da beni şuan serbest bırakacaktı.

"Arabanın içinde olmaz güzelim." Bana hayretle bakıp verdiği cevap buydu işte. O istediğinde her şey heryerde olabilirdi ancak ben istediğimde olamazdı. Yüzümde samimi olmayan bir sırıtış olmalıydı. Kucağından inerken kapıların kilitlerini de açmıştım. Eteğimi düzeltip kapıdan dışarı çıktım.

"Ben gidiyorum." Kapıyı kapatıp cüzdanıma baktım. Kartım yanımdaydı bir mağazadan üstüm için bir kaç kıyafet alabilirdim. Arkamdan onun da arabadan indiğini duydum.

"Eve gidelim." Beni ne sanıyordu cidden. Ona aşıkta olsam onun mastürbasyon eşyası olmayacaktım. Bir şeyler benim istediğim içinde olmalıydı. Oyuncak gibi sadece kendi istediğinde benimle oynayamazdı.

BİR KADIN YAZACAKSIN +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin