AYRILIK

134 11 0
                                    

Uyandığımda başım ağrıyordu. Midem de bulanıyordu. Gerçekten içki illet bir şeydi.

Yataktan yavaşça kalkıp üstüme baktım. Bir erkek tişörtü vardı. Hemen dün geceyi düşündüm ama kimseyle birlikte olduğumu hatırlamıyordum. En son Timur ile sohbet etmiştik ve sarılıp uyumuştuk.

Ya da uyumamış mıydık?

Aklımda saçma sapan fikirler döndüğünü az çok hatırlıyordum ancak birlikte olduğumuzu hatırlamıyordum.

Kalkıp banyoya gittiğimde kirli sepetinde elbisemi gördüm. Üstü kirlenmişti. Benim kusmuğumla. Onu görünce tekrar bir mide bulantısı yaşamıştım. Elimi, yüzümü, boynumu ve kollarımı iyice yıkamıştım. Duş almak istiyordum ancak yabancı bir evde duş alamazdım. Aynadan kendime bakarken bir anda arkamda Özçelik belirdi.

"Nasılsın" kısık sesli sorusuna cevap vermek istemiyordum. Ben artık gerçek olmayan kişilerle konuşmak istemiyordum.

"Benimle neden konuşmuyorsun. Aylarca birlikte olduk. Birkaç tane arkadaş edindin diye neden beni yarı yolda bırakıyorsun. Hani beni seviyordun." Yüzünde gördüğüm acı çok gerçekti. Onun varlığı şuan çok gerçekti.

"Almila sen benimle konuşmaz isen ben yok olacağım. Bu dünyadan silineceğim. Hilali silmeni anlıyorum ama ben sana hiç kötü davranmadım ki. Sen istediğinde annen, baban, sevgilin hatta bir çok kez kardeşin oldum." Şuan gerçek gibiydi. Ben onun gerçekliğine hayret ile bakıyordum sadece.

"Beni gerçekten öldürecek misin?" Aynadan birbirimize bakıyorduk. Onun yüzünde acı vardı benim ise karmaşa.

"Amacım seni öldürmek değil. Amacım sağlıklı bir insan olmak." Evet tek amacım buydu. Daha fazla var olmayan bir canlı ile konuşmayacaktım. O bir canlı bile değildi.

Hızlıca aşağı indim. Kaçmak istediğim şeyden kaçmıştım ancak üstümde bir erkek tişörtü ile insanların arasına girmek istemiyordum. Koridorda öylece durdum.

Mutfaktan sesler geliyordu. İçeriye girmeye çok çekiniyordum.

"Olum Almila ile yattın mı? Sabah kızın odasına girdim,  bir şeye ihtiyacı var mı diye bakayım dedim , kıza koala gibi sarılmışsın bir de üstüne kendi tişörtünü giydirmişsin."

Aynur

Tamam sarılarak uyumuştuk ama yatmamıştık ki. Bu konuşmaların üstüne içeriye girme isteğim -100 falan olmuştu.

Diğer kıyafetlerim Kenan'ın arabasındaydı keşke onları odaya bıraksalardı da giyinseydim. Ben koridorda bunları düşünürken mutfaktan bir anda birisi çıkmıştı.

Kenan.

"Ooo. Gecenin yıldızı da uyandı. Günaydın bebeğim. Gece çok mu yoruldun?" Benimle dalga geçiyordu. İçeriden Timur'un söylenenleri inkar eden sesini duymuştum sadece.

"Kenan senin arabandaki kıyafetlerimi getirebilir misin? Diğerleri kirlendi"

Hala gevşekçe gülüyordu. Bu gülüşü her görüşümde suratına bir tane çakasım geliyordu.

"Neden elbiseyi çıkarmadan yaptınız kızım. Bu da bir fantezi falan mı"  sinirli gibiydi. Ama bu dediğine utanmıştım. Kızarmaya yakın bir suratla yanından geçip bir bardak su içmek mutfağa doğru giderken "Kustum Kenan" demiştim.

Gerçekten cinsel hayatımı onlara anlatmak zorunda mıydım? İstersem gece biriyle yatabilirdim onlara neydi?

Mutfağa girince tüm bakışlar üstüme çevrilmişti. Yine ellerim titremeye başladı. Hala kalabalık bir ortama alışık değildim.
"Günaydın" sesim biraz solgun çıkmıştı. Hem onlardan çekindiğim için hemde susuzluktan boğazım kuruduğu için.

BİR KADIN YAZACAKSIN +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin