Η Άντα μπήκε στο σπίτι έπειτα από επιβεβαίωση του δικηγόρου της ότι ο Τζέραρντ θα απουσίαζε.
Ο Μπάρι Τζονς ήταν ο διαμεσολαβητής που έβαλε η Άντα για να λύσει το διαζύγιο της. Η επικοινωνία της με τον Τζέραρντ γινόταν μέσω εκείνου όσο αρνητικός κι αν ήταν. Και ο Μπάρι την διαβεβαίωσε ότι το πεδίο ήταν ελεύθερο και μπορούσε με την άνεση της να μαζέψει τα πράγματά της από το σπίτι .
Όταν άνοιξε την πόρτα, η μυρωδιά αλκοόλ και καπνού ήταν έντονη στο χώρο. Έτριψε με ενόχληση τη μύτη της και περπάτησε προς τα μέσα όπου είδε ότι τα πράγματα του σπιτιού ήταν ανέγγιχτα. Όπως τα είχε αφήσει την τελευταία μέρα που τον είδε.
Εκτός από το σαλόνι.
Ήταν σαν να είχε πέσει τυφώνας σε εκείνο μόνο το μέρος του σπιτιού.
Οι κόκκινες καινούριες κουρτίνες που της είχε αγοράσει ειδικά για τα Χριστούγεννα ήταν ξυλωμενες και ακουμπούσαν το πάτωμα. Τα πορσελάνινα σερβίτσια και τα κρυστάλλινα ποτήρια που είχε στρώσει για την επέτειο τους είχαν γίνει θρυψαλα. Το μπουκάλι της σαμπάνιας ήταν ανοιχτό και άδειο ενώ το φαγητό στην κατσαρόλα μύριζε χαλασμένο.
Πλησίασε προς το παράθυρο όπου έπρεπε να στέκεται το θηρίο χριστουγεννιάτικο δέντρο της. Αντίθετα, βρισκόταν ξαπλωμένο στο λευκό μάρμαρο με τα λαμπάκια του ακόμη αναμμένα. Η Άντα δακρυσε στη θέα του. Το μυαλό της έτρεξε στην περσινή χρονιά που είχαν βγει οι δυο τους χέρι χέρι για την αγορά χριστουγεννιάτικων στολιδιών και δέντρου. Ο Τζέραρντ την πείραζε συνεχώς για το ύψος της και αγόρασε ειδικά για εκείνη το πιο ψηλό δέντρο που υπήρχε. Είχε ανεβεί σε καρέκλα για να το στολίσει όσο εκείνος γελαγε με την ψυχή του και τραβούσε αναμνηστικές φωτογραφίες.
Ήταν τα καλύτερα Χριστούγεννα που είχε ζήσει δίπλα του.
Σκούπισε τα βρεγμένα μάτια της και σηκώθηκε για να κατευθυνθεί στο υπνοδωμάτιο όταν σαστισε μπροστά στην φιγούρα του που έστεκε στο κασωμα της πόρτας και την παρατηρούσε.
" Τι δουλειά έχεις εδώ;" τον ρώτησε μόλις βρήκε τη φωνή της.
" Εδώ είναι το σπίτι μου" απάντησε χαλαρά.
" Ο Μπάρι είπε ότι λείπεις. Δηλαδή έτσι του είπες."
" Μπάρι, ε; Βλέπω χρησιμοποιείτε τα μικρά σας ονόματα " ειρωνεύτηκε.
" Λοιπόν;" Επέμεινε η Άντα αλλά εκείνος συνέχισε.
" Καλύτερο δικηγόρο δεν μπορούσες να βρεις; Αυτού του τρέχουν τα σάλια όποτε σε βλέπει. "
VOUS LISEZ
I Do
Roman pour Adolescents" Αγαπιόμαστε. Ξέρω ότι τον αγαπάς και εσύ αλλά είναι μονόπλευρο. Δεν θα κάνω στην άκρη την ευτυχία μου για έναν μονόπλευρο έρωτα."