@adadenizci: Formundasın kaptan.
@görkemer: Kaptan deme lazım olur.
@görkemer: Şaka.
@adadenizci: Ne derler?
@adadenizci: Süblimleştim.
@görkemer: Kırağılaşıyorum.
@görkemer: Ada.
@adadenizci: Görkem?
@görkemer: Seni seviyorum.
@adadenizci: Neden?
@görkemer: Ne neden?
@adadenizci: Nefretin nedenleri varsa, sevginin de olmaz mı?
@görkemer: Kitap okurken saçlarını kulağının arkasına sıkıştırmanı seviyorum.
@görkemer: Tebessüm edişini seviyorum.
@görkemer: Düşünce yapını, sözlerini seviyorum.
@görkemer: Bir şeyi anlamadığında kısılan gözlerini seviyorum.
@görkemer: Gülmemeye çalıştığında dudaklarını birbirine bastırmanı seviyorum.
@görkemer: Sevdiğin bir şeyleri anlatınca oluşan o heyecanını.
@görkemer: Gamzeni, saçlarını, gözlerini, gülüşünü.
@görkemer: Ve ruhunu.
@görkemer: En çok da ruhunu.
@adadenizci: Görkem.
@görkemer: Kar tanesi.
@adadenizci: Sen farklısın.
@adadenizci: Nasıl bu kadar farklı olmayı başarıyorsun?
@görkemer: Bu dünyada sevmek o kadar unutuldu ki Ada, farklılık olarak geliyor.
@adadenizci: Biliyor musun, yanında farklı biri gibi davranmıyorum.
@adadenizci: Komik ya da sıcakkanlı olmaya çalışmıyorum.
@adadenizci: Sadece kendim oluyorum.
@adadenizci: Belki de bundan sessizliğim.
@adadenizci: Ama sen, saf benliğimi görüyorsun.
@görkemer: Bizim sessizliklerimiz birbirine tutulmadı mı zaten kar tanesi?
@görkemer: Böyle olduk biz. Böyleyiz.
@görkemer: Sen ve ben, ayrıyız.
Elimdeki telefonu korkuyla yere bıraktım. Hava çoktan gece yarısına gelmek üzereydi, yatağımda uzanıyordum.
Hızla doğruldum ve kuruyan boğazım için birkaç yudum su içtim. Lavabonun karşısındaki aynaya gelerek kendimi inceledim. Nefes almak adına saçlarımı topladım.
Bir şeyler hissediyordum, kalbimde olan bir şeyler. Asla anlamlandıramadığım, bir giz gibi. Ruhuma tamamen yabancı hisler.
Sanki kalbim, uzun zaman sonra ilk defa bu kadar gür atıyordu. Duyulmak istiyordu. Parmak uçlarımım titremesinin bir anlamı olmalıydı. Karnımdaki ağrılar sebepsiz kalmamalıydı.
Sürekli Görkem'i düşünüyordum. Gözlerini, elimi tutuşumu, gülerken daha güzel gözüken dudaklarını.
Sertçe yutkundum.
Ve o an fark etti zavallı kafam.
Ben Görkem'den hoşlanıyordum.
"Siktir," dedim. Hızlıca telefonuma uzanıp Tuğba'nın numarasını tuşladım. Anında açtı. "Tuğba," dedim can havliyle. "Ben galiba Görkem'den hoşlanıyorum."
Duyduğum ses ise sadece bir homurtuydu. "Bunu yeni mi fark ediyorsun? Hoşlandığın çok belliydi, kendini dinlemene sevindim."
Biraz daha sohbet ettikten sonra telefonu kapattım ve yüz üstü yatağa uzandım. Tavanımdaki gezegen çıkartmalarını seyrettim.
Gülümsedim.
Ben Görkem'den hoşlanıyordum.
❄️
Ada sonunda anladı.
Instagram: denizkizinin.guncesi
Deniz kızının satırlarından.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAR TANESİ | Texting
Teen FictionGörkem: Keşke geçmişe gidip o ağlayan küçük kıza sımsıkı sarılabilsem. Ada: Geçti zaten. Görkem: Ama izi kalır, Ada. Görkem: İzler hep kalır.