Kayıp kolye.

514 49 4
                                    

Felix'ten

Okuldaydım. Eve dört buçuk gibi varmıştım. Ne kadar uyumuya çalışsam da nafile. Uyuyamamıştım. Gözümün altının mosmor olduğuna emindim.

"Bütün geceyi uyumayıp naptın merak ediyorum."

Hyunjin'le sabaha kadar seks yaptım diyemezdim.

"Nebileyim. Takıldım biraz işte."

"Unutuldum desene."

"Hm?" Hyunjin'i düşünürken konuştuğu için duymamıştım.

"Cidden unutuldum."

"Anlamıyorum ne diyorsun?"

"Eskiden hep benimle takılırdın. Şimdi yeni arkadaşlarınla takılıyorsun?"

"Jisung tek takıldım."

"Heh şöyle desene be. Korktum bir an."

"İzin verirsen uyuyacağım."

"Peki."

Başımı tekrar sıraya gömdüm ve uyumaya koyuldum.

...

Felix'ten

Okulda yeterince uyumuştum. Gece yarısıydı. Uyku düzenimi bozduğum için uykum gelmiyordu. Yatakta mal gibi iki saattir dönüyordum. Fakat uyuyamıyordum. Bu gün Hyunjin'i görememiştim. Teneffüslere uyuduğum için çıkamamıştım. Yatakta döndüğüm sırada kapımın açılma sesini duydum.

"Abi?"

"Ne var?" Çemkirerek konuştum.

"Uyuyamıyorum."

"Ne yapayım?"

"Sen de uyuyamıyorsun."

"Yani?"

"Hadi gel film falan izleyelim."

Sıkılıyordum zaten.
"Eh peki madem. Bu kadar istiyorsan gelirim."

"Israr bile etmemiştim. Her neyse."

"Kes sesini." Civcivli pijamalarım ve civcivli terliklerimle mutfağa
giriş yaptım. Yakıyordum be.

"Hadi git sen film seç ben de atırtırmalık bir şeyler hazırlayacağım."

"Peki." Deyip salona gittim. Ne açacağımı bilmiyordum. Tekrar yanına gidip sordum.
"Ne açayım?"

"Nebileyim işte aç bir şeyler."

Yeniden salona gittim. Seçenekler kısmına geldim ve ilerlemeye başladım. Bize uygun bir şey bulduğumda filmin üzerine basıp durdurdum. Yaklaşık beş dakika sonra kardeşimin de gelmesiyle durdurduğum yerden tekrar başlattım.

Yarım saatte atıştırmalıkları bitirmiştik. Hayvan mıydık ne? Film de zaten sıkıcı olduğu için kapatmıştık. Sohbet etmek kararına gelmiştik.

"Ee hayat nasıl gidiyor?"

"Normal." Diyerek yanıtladım.

Biraz beni inceledikten sonra şaşırdığını belli eden tepki gösterdi.

"Ne oldu?" Demiştim. Elleri boynuma gitmişti. Hyunjin'in izlerini görecek diye deliye dönerken konuşmuştu.

"Annemin aldığı kolyeyi artık takmıyor musun?"

"Ne?" Boynumdakı izleri görmediği için derin bir hoh çekmiştim fakat daha büyük bir sorunumuz vardı.

"Boynunda kolye yok Felix?"

"Cidden mi?" Dedim ve elimi boynumda gezdirdim. O benim için çok değerliydi. Bu gün ne yaptığımı baştan aşşağı gözden geçirdim. Fakat hiç birinde boynumla alakalı bir şey yoktu.

"Düşürdün mü?"

"Sanırım evet."

"Evde olma ihtimali?"

"Bilmiyorum lanet olsun."

"Yarın okula git bak. Orada olabilir."

Evet. Yarın ilk işim o kolyeyi aramaktı. Eğer bulamazsam kendimi asla affedemezdim.

...

Bölümün çok kısa olduğunun farkındayım. Bunu geçiş bölümü gibi bir şey sayabiliriz. Elimden gelen kadar uzatmaya çalıştım. Elimden gelen de bu. Bu bölüm kısa olduğu için diğer bölüm çabuk gelecek. Görüşürüz.🫀💌

🫀💌

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Friend But Not Simple Friend // HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin