Güzelim.

532 43 29
                                    

Dediği şeyi çok iyi anlamıştım. Hyunjin'le dört-beş kere sevişmeme rağmen kulaklarıma kadar kızardığıma adım gibi emindim.

"Birileri utandı sanırım. Utanma Felix. Sonuç olarak bu ilk değil."

Çok yardımcı oldun şu an cidden. Daha çok kızardığıma emindim. Benim yüzüme bakmaya çalışıyor bense başımı boynuna gömmüştüm.

"Felix sinirleniyorum."

Ah peki ben de artık bokunun çıkardığımın farkındaydım ama elimde değildi.

"Utanmana gerek yok. Tamam mı?"

Hm hm gibi mırıltı çıkardım ve başımı yukarı aşşağı salladım.
Zaten kolyemi bulmuştum o yüzden gidecektim. Çok sevinçliydim şu an. Gideceğim sırada kolumdan tuttu ve kendine çekti.

"Teşekkürümü alamadım?"

"Ah özür dilerim. Benim hatam, teşekkür ederimm."

"Bunu kastetmediğimi biliyorsun değil mi?"

Ses çıkmadığını anlayınca derin bir nefes verip devam etti.

"Peki senden bir adım gelmiyorsa ben atarım o adımı. Ama yine de seni öperim Lee Felix."

Bunu dedikten sonda hemen boynuma yöneldi ve öpmeye başladı. Isırıyordu. Emip bırakıyordu. İzlerinin teker teker kaldığına emindim. Dilini de işin itine katınca inlemeye başladım.

"Hyunjin mmhh"

Çok iyi hissetiriyordu. Hemen boşalabilirdim. Aniden ısırmasıyla ellerim saçlarına gitti.

"Ahh Hyunjin"

"Hm?" Keskin gözleriyle bana bakınca hemen sustum. İnlemek haddime değildi demek ki.

Dudaklarıma kapanınca karşılık verdim. Dilime demir tadının gelmesiyle yüzümü buruşturdum. O kadar ısırmıştım ki kanatmıştım.Dudaklarımdan ayrılınca eli gömleğime gitti. Teker teker açmaya başladı. Yeniden ilk seviştiğimiz yerdeydik.

Gömleğimi açınca göğüsüme de izlerini bırakmaya başladı. Odayı inlemelerimiz (pardon inlemelerim) dolduruyordu. Çok iyi hissetiriyordu şu an. İşinin bittiğini gööüsümden arsız bir sesle ayrılan bir çift dudakla fark ettim. Eserine gururla bakıyordu.

"Güzelliğine güzellik kattım güzelim."

"Gerçekten güzelin miyim?" Demek isterdim fakat diyemezdim. Pantolonuma yöneldi. Uzun ince ve şekilli parmaklarıyla fermuarımı çekti. Pantolonumu aşşağı doğru çekti. Boxerımla kalmıştım. Son parçayı da çıkarı verince sanki ilk defa kalmış gibi bir yerlerimi kapatmaya başladım.

"Göreceğimi görmedim mi sence de?"

"Gördün mü ki?"

"Gördüm Felix."

Dudağımı çocuk gibi büzünce dudağımı öptü. Çok mu duygulanıyordum ne ama ne zaman Hyunjin'in yanında olursam çocuk gibi oluyordum.

Kendi kıyafetlerini de çıkarınca çıplak kalmıştık. Bu arsızdı. Utanmıyordu benim gibi.

Penisini deliğime dayadı ve bana baktı.

Hazırım gibi bir bakış attığımda beklemeden içime girdi. Öyle bir çığlık attım ki boğazım yırtılmıştı resmen. Sırıtıp devam etti.

"Biliyor musun Felix? Hep seninle sevişmek istemişimdir. O dar duvarlarını parçalamak, ağızınla adımı inlemeni, gözlerinden yaşlar gelene kadar seni becermeyi hep istemişimdir."

O an öyle zor durumdaydım ki söylediklerini idrak edemiyordum. Zevkten dört köşe olmuş bir şekilde mal gibi inliyordum sadece. Ellerimi koymaya bir yer yoktu.

Friend But Not Simple Friend // HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin