İstemsiz.

393 55 31
                                    

Bazen dudaklarınızdan istemizce dökülüverir bütün kelimeler. Anlam veremezsiniz söylediklerinize. Bunu yer yüzündeki herkes yaşamıştır. Ve ben de şu an yaşıyordum. Nasıl ağzımı açtım nasım kelimelerin hepsi teker teker ağzımdan çıktı bilmiyordum. Hyunjin bana bakıyordu. Bense kucağımda stresten kopardığım tırnaklarıma. Ona aşıktım, onsuz yapamazdım. Ama bilmediğim bir şey vardı.

Peki ya o? O bana karşı aynı duyguları besliyordu mu? İnanın hiçbir fikrim yok. Girdiğim transtan kapının tıklatılması sayesinde çıkmıştım. Biri kapıyı ölümüne tıklıyor ve ben hala Hyunjin'in kucağında oturuyordum. Kucağından telaşla indim ve balkona doğru koştum. Balkondan aşağı ine bilirdim. Hyunjin ise bana bakmadı. Ben de ona bakamadım.

O gün, bilmiyordum ne yaptığımı. Nereye gittiğimi. Nereye gideceğimi. Hiç kimseye haber vermeden çıkmıştım. Yağmur yağıyordu. Ama çok güzel bir yağmurdu bu. Sanki benim ağlamamı istemiyor gibiydi. Benim halime ağlıyordu. Ben de ağlıyordum.

Kendimi hiç bu kadar kötü hissettiğimi hatırlamıyordum. Ne olacaktı?

...

Jisung

"Chan, Felix nerede kaldı? Neredeyse iki saat geçti, hala yok."

"Lavaboya gitmişti değil mi?"

"Ev-"

"ARKADAŞLARRRRR PASTA ZAMANIII" kulağıma dolan sesle bir kez daha buraya geldiğime lanet ettim. Kendimi tımarhane'de hissediyorum yemin ederim. Kız on dakikada bir bağırıp duruyor.

Misafirlerin yarısı Lily'nin başına çoktan toplanmıştı. Bense Minho ile tek kalmıştım. Nedenini inanın bilmiyorum.

"HYUNJİNNİEE GELMİYOR OFFF"

"Bu kız neden bu kadar bağırmak zorunda?"
Kendi kendime konuşurken Minho'nun konuşmasıyla duraksadım.

"Sen de benim ismimi böyle bağırırsan bu kızdan daha çok hoşuma gider."

Fikrimi geri alıyorum. Ben gidip pastadan yiyeyim.

"Minho, bu lafları kalabalık içerisinde söylememen gerek."

"Teklikte mi söyleyeyim?"

"Hayır, ikisi de değil."

Konuşmayacağını anladığımda ayağa kalktım.

"Nereye?"

"Felix ortalarda yok, onu bulmam gerek."

Dedim ve hızla yanından ayrıldım. Herkese soruyordum fakat herkes görmediğini belirtiyordu.

En sonunda evin içini aramak aklıma geldiğinde eve doğru ilerledim ve gördüğüm her kapıyı açarak odaları kontrol ettim. Ne yapsam da nafile. Artık endişelenmeye başlıyordum. En azından nereye giderse gitsin bize haber verirdi. Ve ya mesaj atardı. Birden bire ne oldu da ortadan kaybolma gereği duydu.

Telefonumu elime alarak Felix'in numarasını tuşladım.

'Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor'

Telefonunu kapatmıştı ama neden?

...

Felix

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Friend But Not Simple Friend // HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin