Çikolatalı pasta.

344 31 6
                                    

Hyunho fici yazsam okur musunuz? Ona göre yazacağım da.

...

Felix

Sabah kalktığımda kalçamdaki ağrıyla ağızımdan küçük bir küfür mırıldanıp yatakta doğrulmaya çalıştım. Hay amk çocuğu nasıl sert davranıyorsa.

KALÇAMA GÜZELCE BAKIM YAPACAKTIM ZİRA OKULUM YOKTU! Cumartesi gününle evlene bilirdim. Ah, üzgünüm. Hyunjin'i önce belirtmem gerekirdi.

...

Jisung

Call out my name dinlerken pasta yapmak fazla mı sarıyordu ne?

Bir yandan kulaklığımda The Weeknd dinlerken bir yandan da pastam için damla çikolataları bir kaba boşaltıyordum.

Son dokunuşlarını yapıyordum. Çoktan bitmişti. Damla çikolataları da üzerine düzenle koyduktan sonra pastamı dinlenmek için bir kenara koydum.

Tezgahın üzerini çabuk topladım çünkü her çıkardığımı yerine hemen geri koyabiliyorum, bence ödüllük bir marifet.

...

Pastamın yeterince dinlendiğini anladığımda koşar adımlarla mutfağa gittim. Çekmecelerden birinden bir bıçak almayı da ihmal etmedim. Pasta cidden harika kokuyordu. Tam kesecektim ki telefonuma gelen bildirim buna engel olmaktan hiç ama hiç çekinmedi. İçimden bir küfür savurup telefonu elime aldım.

Minho

Jisung,

Köle'm

Ne var?

Minho

Hastayım.

Köle'm

Dualarımı eksik etmeyeceğim!

Minho

Bunu kast etmediğimi biliyorsun değil mi? Cidden çok ateşim var.

Minho

Evde kimsecikler yok..

Köle'm

Arkadaşlarından birini ara işte Minho. Ben senin bakıcın falan mıyım?
(Görüldü)

Köle'm

Hay ben kendimin merhametli yüreğini s /
M

inho, mesajlarıma bakıp cevap vermemeyi bırakır mısın lütfen? İyi misin? Çok mu ateşin var?

Minho

Yanıyorum.

Köle'm

A

h

Peki, hemen geliyorum.
(Görüldü.)

Friend But Not Simple Friend // HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin