Felix
Başım çatlıyordu adeta. O kadar iyi hissetmiyordum ki. Okula Jisung ile gelmiştik. Gün gece ona gitmişim. Beni Hyunjin götürmüş oraya. Nasıl getirdiğini söylemedi.
Kusacaktım neredeyse. Midem bulanıyordu. Kendimi zorla tutuyordum. Cidden kusacağım anladığımda hemen ayağa kalktım. Hoca anladığında bir şey demedi ve gitmeme müsade etti. Ellerim ağzımda tuvalete koşuyordum. Bu yol bu kadar uzun muydu?
Tuvalete vardığımda kabinlerden birine girip karnımdakı her şeyi boşalttım. En azından bir az iyi hissetmiştim. Kabinden çıkıp yüzümü yıkadım. Çok halsizdim. Kapı açıldığında aynadan kimin geldiğine baktım.
Hyun-suk'du.
"Selam Felix. Sana seslendim fakat duymadın sanırım, koşuyordun. Bir şey mi oldu? İyi misin?"
"Teşekkür ederim Hyun-suk. Sadece midem bulandı. İyiyim."
"Anladım, geçmiş olsun.Ee şey" cümlesine devam etmedi.
"Ne?"
"Bu gün buluşalım mı? Okul çıkışı. Geçen sefer gelememiştin. Önemli işin mi çıkmıştı ne."
Ben onu tamamen unutmuştum. Çocuğa söz vermiştim. Aptal Felix.
"Ben çok özür dilerim. Kafa kalmadı ki bende. Tabii olur bu gün buluşalım."
"Harika! Okul çıkışı beraber gideriz o zaman." dedi sevinçle.
"Peki."
"Hadi benim gitmem gerek."
"Görüşürüz."
"Görüşürüz."
Tuvaletten çıkarken tekrar aynada yüzüme baktım. Saçımı düzeltip tuvaletten çıktım.
Sınıfa girdim ve Jisung'un yanına doğru yürüdüm. Öğretmenden izin bile almamıştım. O da fazla takmamıştı.
"Felix?"
"Efendim?"
"Telefonuna bildirim gelmişti, haber vereyim dedim."
"Teşekkürler Jisung."
Telefonumu açtım ve whatsapp'a girdim.
Hwang Hyunjin
Bu gün okul çıkışı soyunma odasında.
Lanet olsun. Şu adam biraz daha çabuk yazamaz mıydı? Hay ben senin amk.
"Felix."
"Nee?" Biraz bağırmıştım sanırım.
"Çocuklar sessiz." Öğretmen beni uyardı.
"Peki hocam."
"Peki hocam."
"Acıktım." Hocanın iki saniye önce bize sessiz demesine rağmen Jisung yeniden Jisung'luğunu konuşturdu.
"Ben de. Hem de kurt gibi açım şu an. Gidip bir şeyler yeriz."
"Peki."
Önüme döndüm. Zilin çalmasıyla tekrar gözlerimi Jisung'un gözleriyle buluşturdum. Ne kadar temiz bir kalbimiz vardı bizim!
...
"Cidden sevmediği kızla mı sevgili olmuş??"
"Ondan beklenmedik bir haraket."
"Bunu neden yaptı ki?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friend But Not Simple Friend // Hyunlix
Teen FictionOkulun herkesi bir-birine düşüren çocuğu ile seks arkadaşı olmak nedir bilir misiniz? Hikaye sadece cinsellikten oluşmaktadır. Rahatsız olacaklar okumasın lütfen.🔞