Bana seks arkadaşlığı mı teklif ediyorsun?

728 61 71
                                    

Merhaba
İlk bölüm hakkında düşünceleriniz neler?
Umarım kitabı beğenmişsinizdir.
Şimdi sizi çok tutmuyorum.
Bölümün sonuna sorular bırakacağım cevaplarsanız sevinirim.
İyi okumalar🩷

Yaşadığımız o şeyden sonra hiç bir şey olmamış gibi çıkıp gitmesi içime oturmuştu. O gittikten sonra biraz oturup düşünmüş ve çantamı almak için sınıfa çıkmıştım. Okulda hiç kimse yoktu sadece ek derse kalan öğrenciler vardı.

Hızla çantamı alarak okuldan dışarı çıktım. Aklıma gelen Jisungla telefonumu elime aldım.

Jisung


Neredesin?
Hey Felix.
Eve gidiyorum ben.

Felix

          Üzgünüm Jisung mesajlarını şimdi gördüm.
                                         Eve gittiğimde ararım seni.

Kulaklığımı takarak şarkı açtım ve eve ilerlemeye başladım.

Ne yaşamıştım ben bu gün böyle. Resmen Hyunjin'le ilişkiye girmiştim ve o hiç bir şey olmamış gibi çekip gitmişti.

Bunları düşünerek eve varmıştım. Kulaklığımı çantama atıp kapıyı çaldım. Chan kapıyı açdığı gibi gözleri tedirgince boynumdakı izlere düştü.

"Bu izler ne Felix?"Eliyle boynumu işaret ederek konuştu Chan.

"Bir içeri geçmeme izin verseydin"diye söylenerek içeri geçtim. Chan arkamdan gülerek gelerek

"Sevgiline söyle yavaş olsun sömürmüş resmen seni"dedi.

Sevgiline... Söyleyemezdim sevgilim olmadığını yoksa daha fazla üzerime gelirdi. Hiç bir şey söylemeden odaya girdim.

Banyoya girip küvete dolması için ılık suyu ayarladım. Su yavaş-yavaş dolarken üzerimi çıkarıp kendimi küvetin içine bıraktım. Biraz küvetin keyfini çıkartdıktan sonra acıktığımı hiss etdiğim için hızla duş alarak çıktım. Dolabı açıp giyecek kıyafetlerimi çıkarttım. Boxer'imi giydikten sonra üzerime siyah eşofman ve siyah tişört geçirdim ve aşşağı inmeye başladım. Saçlarımı kurulamakla hiç uğraşmadım.

Mutfağa girip çabuk yapa bileceğim şeylere baktığımda aklıma gelen ilk fikirle ramen yapmaya başladım. Belli ki Chan ben duştayken gitmişti yoksa gelip bana da yap diye mız-mızlanırdı. Rameni kaseye koydum ve kaseyi de alıp tepsiye bıraktım. Buz dolabından çıkarttığım kolayı da bardağa döküp tepsiye yerleştirdim.

Tepsiyi elime alarak salona geçtim ve netflix'ten random bir dizi açtım izleyerek yemeğimi yedikten sonra odama geçtim.

Derslerle ne kadar aram olmasa da sınıfta kalmamak için ödevlerimi yapıyordum. Ödevlerimi yapmak için çalışma masasına geçtim ve yapmaya başladım. Bitirdikten sonra üzerime bi' yorgunluk çökmüştü.

Kalkıp kendimi yatağa bıraktım. Yarın nolacaktı? Hyunjin'le hiçbir şey yaşamamış gibi devam mı edecektik?
Bunları düşünürken gözlerim kendiliğinden kapandı ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Alarmın çalmasıyla gözlerimi araladım. Bir kaç küfür saydırıp alarmı kapattım. Okula gitmek istemiyordum. Evde Chan başımın etini yiyeceği için gitmek zorundaydım. Sonunda
yatağımdan kalktığımda işlerimi halletmek için banyoya girdim. İşlerimi hallettikden sonra banyodan çıktım. Okul üniformamı giydim.

Normalde de kahvaltı yapan birisi değildim. Kendime yolda atıştırmalık bir adet tost yaptım ve dışarı çıktım. Okul o kadar da uzak değildi on dakikalık mesafe vardı. Tostumu yiye yiye okula vardım. İlk ders biyolijiydi, lanet olası. Derste canım o kadar sıkılıyordu ki. Dünü düşünmeden edemiyordum.

Friend But Not Simple Friend // HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin