Kamera.

319 46 22
                                    

Neyden bahsediyordu bu çocuk? Beni kendisi çağırmıştı.

"Ahaha beni sen çağırdın ya?"

"Ben seni çağırmadım Felix." dedi.

"Bu kadar şakacı olduğunu bilmiyordum."
Şansımı fazla zorlamış olmalıyım ki kaşlarını çattı ve ellerini belimden çekti.

"Fazlasıyla ciddiyim Felix. Ben seni çağırmadım."

"Bana bir not geldi..."

"O sikik notu ben yazmadım ama?.." Biraz duraksadı ve "Bir dakika, kim verdi o notu sana?" dedi.

"Tanımadığım bir çocuk."

Derin nefes verdi.

"Biri bizim ilişkimizi öğrenmiş ola bilir mi?"

Gözlerinin en derinlerine bakıyordum. Fakat o gözlerime değil arkama odaklanmıştı.

"Hyunjin... beni korkutuyorsun."

"Şş sessiz ol."

Nazik bir şekilde belimden tuttu ve beni kucağından kaldırdı. Kendisi ilerleyerek dolaplardan birini açmış, içinden çok küçük siyah bir şey çıkarmıştı.

"Bu notları kim yazdı bilmiyorum ama birileri bizimle fena oynamak istiyor."

"Ne?"

Cevap vermedi. Ayağa kalktım ve yanına ilerledim.

"Hyunjin neyden bahsediyorsun? Anlayamıyorum."

"Kamera koymuşlar."

Elindeki siyah şeyin kamera olduğunu anlamıştım. Yanıp sönen kırmızı ışığından anlamış olsa gerek.

"Şimdi nolacak peki?"

"Bu kamera herhangi bir bilgisayara bağlanamıyor diye biliyorum. Büyük ihtimal bizden sonra içeri girip alacaktılar. Bunu yok etmemiz gerek."

"Bunu kim koydu peki?"

Elinde incelediği şeyden gözlerini çekmiş ve bana kısa bir bakış atmıştı.

"Ben.. deşifre edeceğim kendimi."

"Komik değil."

"Komik olsun diye söylemedim?"

"Ne ciddi misin?"

"Hayır Felix. Şaka yapıyorum."

"Nasıl bu kadar rahat olabiliyorsun?" Benim elim ayağım bir birine girmişti ve o şaka yapıyordu.

"Bir şey yapamazlar çünkü."

"Nereden biliyorsun? Daha önce kaç kez seks arkadaşınla böyle bir durumla karşı karşıya oldun?"

"Defalarca."

Ah, bu kırıcıydı. Yüzüne uzun uzun baktım. Ardından bana dönmüş ve,

"Şakaydı. Senden başka seks arkadaşlığı bırak, herhangi bir ilişkiye bile girmedim Felix."

Bu iyiye işaretti bence değil mi? Her neyse.

"Şunu yok edelim önce."

"Sonra mı sevişelim?"
Bu gün fazla mı şakacıydı ne? Küçük bir kıkırtı bırakmıştım.

"Hm hm."

...

"Oooff Changbin. Gelemem diyorum. Annemlerle bir yere gideceğiz."

"Hadi ama Felixiee. Bir kere fırsatım olmuş işte. Diğerlerine de gidebilirdim ama sen... Benim en sevdiğim arkadaşım.."

Friend But Not Simple Friend // HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin