Sarhoş.

369 41 5
                                    

Minho

Uyandığımda başını boynuma gömmüş bir bedenle karşılaştım. Küçücük elleri göğüsümdeydi. Başı boynumdaydı. Yanlış olduğunu biliyordum. Benim onun evinde, onun yatağında onunla birlikte sarılı bir şekilde uyumak.. hepsi yanlıştı. Düşündüğüm sırada boynumda bir haraketlilik hissettim. Jisung başını kaldırmış kısık gözleriyle ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Yaklaşık on saniyeden sonra ne yaptığını anlamış olacak ki hemen geri çekildi.

"Ben özür dilerim. Uyuyunca bir şeye sarılmam lazım. Oyuncağımı kaybettim. Düşünmem gerekirdi."

Gülümsemeden edemedim. On yedi yaşındaydı. Ve bir oyuncağı vardı.

"Hadi gidip kahvaltı yapalım sonra da çıkarız evden."

"Peki." diyerek ayaklandım.

"Ben hazırlarım kahvaltıyı." diyerek yanımdan ayrıldı.

Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Dün Jisung gömleğimle pantolonumu yıkayıp asmıştı. Şimdiye kururdu herhalde.

"Minho!" Aşağıdan bağıran Jisung'a ben de bağırarak cevap verdim.

"Efendim?!"

"Pantolon ve gömleğini ütüledim. Dolaba koydum." Tam da tahmin ettiğim gibi. Gülümsedim ve dolaba yöneldim. Dolabı açtığımda Jisung'un kokusu burnuma doldu. Öyle güzel kokuyordu ki..

Daha fazla sapıklaşmamak amacıyla dolabı kapattım ve diğerini açtım. Oradaydılar. Elimde aldım ve kokladım. Tam da onun gibi kokuyordu.

Kısa sürede kıyafetlerimi giymiştim. Aşağıya indim.

...

Jisung

Okula varmıştık. O kendi sınıfına, ben de kendi sınıfıma ilerlemiştim. İçeriye girmemle Felixle göz göze geldik.. eh bir de Felix'e anlatmak vardı değil mi?

Uyuşturucu kullandığını Hyunjinden ve benden başka kimse bilmiyordu. Benden kimseye söylemememi rica etmişti. Söylemeyecektim.

Felix'in yanına ilerledim ve sırama oturdum.

"Ne oldu anlatacak mısın?" Bıkkın bir sesle konuştu.

"Sana da selam Felix. Deja vu işte bir bakmışsın ben de sana yaparım. Neyse tamam eski konuları açmayacağım."

Yüzü düşmüştü. Kötü hissetmiştim.

"Bir şey olmadı. Bana beni tarih dersinden çıkaracağına söz vermişti. Bir haftanın karşılığı işte. O da bu güne denk geldi." Daha iyi bir yalan bulmuştum bence, öyle değil mi?

"Yani zorla verdirmiştim. Kendi isteğiyle değil." Daha da inandırıcı olması için bir kaç cümle daha ekledim.

"Helal sana." diyerek sırtımı ovazladı.

"Yaa ne sandın? Sen ne yaptın benden sonra sıkıcı bir tarih dersinde."

"Kendimi atmama az kalmıştı. Zilin çalmasına kadar. Sonra da zil çaldı işte."

"Güzel."

...

Hyunjin

Friend But Not Simple Friend // HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin