7😰

291 55 90
                                    

(Düzyazı)

/Jisung's

ananı avradını düz yatırıp paralel takla attırayım.
ne demek hyunjin balkonu açmaya geliyordu?

Hemen etrafıma bakınmıştım, balkon dikdörtgen şeklindeydi ve küçüktü içi boş olduğundanda saklanıcak bir yerde yoktu ki anasını satayım.

(Bunun gibi bişe işte)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bunun gibi bişe işte)

Yapacak birşey olmadığı için Hyunjini beklemiştim, neyseki balkonu açacak olan oydu yani Minho'yada yakalanabilirdim sonuçta..

Tabi Hyunjin Minhoya söylerse yine yakalanırdım ama şu 2dklık gibi kısa bir sürede Hyunjinin anlayışlı biri olduğuna inanmıştım. Umarım o da bana inanırdı.

Perdeyi tutup çekmesiyle göz göze gelmemiz bir olmuştu. Kocaman ağız ve gözlerle Bana bakarken bende ona susması için sst yapıyordum. Yüzü normal bir hal alınca balkonu açmasını ve yanıma gelmesini beden diliyle anlatmaya çalışmıştım.

Anlamış olmalı ki balkon kapısını açıp yanıma gelmişti.

"Sen şu merdivenlerdeki side eye değil misin? "

"Ney? Her neyse beni dinle, bak ben bunun bir üst katında yaşıyorum ve annemden kaçmak için en mantıklı yer sizin balkondu bende kendi balkonumdan buraya indim işte ama vallahi zararsızım, Minhoya söyleme nolursun.. "

"Oha ordan buraya nasıl indin, güçlerin falan mı var"

"Hahah, var bizimde iki üç yeteneğimiz. Ayrıca bide şey ben normalde eskiden burda ayşe teyze yaşadığı için kapıdan geri yukarıya çıkardım ama şuanlık kapıdan çıkma gibi bi olasılığım var mı bilmiyorum ama üst kata geri tırmanmam biraz zor... Acaba evden çıkmama yardımcı olabilir misin? "

"Oha! Ayşe Teyze'yi tanıyormusun?? "

"E tabiki tanıyorum, teyzelerin bir tanesidir o"

"Tamam, ben ikna oldum biraz sonra Minho gelir bişeyler yaparız sonra onu oyalamak için biryere gönderirim, o oyalanırken bende seni evden çıkartırım tamam mı? "

Hyunjin'in üstüne atılıp kocaman sarılmıştım.

"Çok teşekkür ederim Hyunjin Hyung!! "

Gülerek oda bana sarılmıştı,

"Rica ederim, da sen beni nerden tanıyorsun? "

"Şey ben sizle aynı o-"

"Hyunjin balkonda napıyosun? "

Minhonun sesini duymamızla birbirimizden ayrılmıştık Hyunjin perdeyi çekerek beni saklamaya çalışmıştı.

"He hiiç, hadi gel oturalım çok açım"

"Sen? Aç?"

"Sus ve yemek ver"

"Tamam kızma"

/Hyunjin's

Yemekler bittikten sonra Minho elini yıkamak için lavaboya gitmişti nerden baksan bi 10dakikamız vardı.

Lavaboda  olduğundan emin olduktan sonra side eye çocuğun yanına gitmiştim.

Yere oturmuş telefona bakıyordu, beni fark edince telefonu kapatıp ayağa kalkmıştı.

"Bak şimdi Minho lavaboya gitti bi 5-10dk gelmez diye düşünüyorum, ben bi içeri gidip Lee Teyzeye bakıcam eğer ortalık boşsa hemen gelip seni alıcam ve evden çıkıcaksın, tamam mı? "

"Tamam Hyung çok sağol"

Side eye çocuğu balkonda bırakıp hızlıca Minhoya bakmıştım, kapısı kapalıydı dönüp hemen Lee Teyzeye de bakmaya gitmiştim.

Oda salonda oturmuş bir şeyler yapıyordu. Yani etraf temizdi. Odaya sessiz ama koşar adımlarla gitmiştim.


Kahretsin.

_____________________________________

BOMBOCLAATT😤🤬🤯💣🧨⛓️‼️‼️🔥💥💥

(1 saat sonra veya yarım saat sonra bu kısa olduğu için 8. Bölümüde atıcam he hazırlıklı olun)

Eminem vs Ceza-MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin