-duzyazı-
/jisung's
Yatakta Minhonun kucağına yatmış ikimizde telefon bakıyorduk. Kapının tıklatılıp içeriye annesinin girmesiyle ödüm patlamıştı ama belli etmemiştim.
"Oğl- aa Jisung! Sen nerden geldin evladım? "
"Şey Lee ann-"
"Biricik sevgilim kendini spiderman sandığo için balkondan balkona atlamış anneciğim"
Annesinin yanında Bana sevgilim demesi beni utandırmıştı.
Lee anne onaylamayan mırıltılar çıkartarak tekrar konuşmuştu.
"He oğlum, biz babanla bi yemek yiyip gelicez. Belki bide dolaşırız tamam mı? "
"Tamam annecim"
Birbirlerine havadan öpücük yollamışlardı. Annesi odadan çıktıktan sonra Minho tekrar telefonuna dalmıştı, bende onun göğsüne iyice kurulup başımı yaslamıştım. Şimdi ikimizde onun telefonuna bakıyorduk.
Bir süre sonra dış kapının kapanma ve kilitlenme sesi gelince Minho telefonu kapatmış ve yanına koymuştu. Kafamı yukarı doğru çevirdiğimde Bana baktığını fark etmiştim.
Gözlerimin içine bakıyordu sırıtarak.
"Noldu aşkım? "
"Hiiç"
Tekrar telefonu eline alıp oynamaya başlamıştı.
Yarım saat sonra sıkılıp telefonu kapatmıştı.
"Ev çok sessiz oldu değil mi güzelim"
"Hmhm, uykum da geldi... Uyusak mı? "
Dediğim şeyle suratı asılmıştı. Ben kırıcı bir şey söylememiştim ki?
"Önce gel mutfağa gidelim, benim karnım acıktı."
"Eh iyi madem gidelim"
Mutfağa geldiğimizde ben masaya oturmuştum, Minho ise buzdolabında bir şeyler arıyordu.
"Hmm, dondurma vardı aslında. Yemek ister misin? "
"Aç karnına tatlı mı yiyeceksin? "
"evet? "
"Yani miğden ağrımasın sonra? "
"Olsun olsun gel" Diyip buzluktaki limonlu dondurmayı çıkartıp salona geçmişti. Bende onu takip edip oturduğu koltukta yanına oturmuştum.
Televizyondan hemen bir şeyler açıp dondurmayı kaşıklamaya başlamıştı. Bir kendi yiyor birde benim ağzıma kaşığı sokuyordu.
Uykum iyice açılınca izlediğimiz şeyde bitmişti zaten.
Kafamı omzuna yaslayıp sormuştum,
"Şimdi ne yapalım? "
"Aslına bakarsan keşke waffle yapsaydık"
"Canım benim, şimdi mi aklına geliyor bunları yapmak?"
"Zaten saat olmuş gecenin bir yarısı, Annenler niye gitti onuda anlamadım""Ben dedim gitmelerini"
Kafamı omzundan kaldırıp dikleşmiştim, niye annesini göndermişti ki lan
"Niye gönderdin ki??"
"Yarın cumartesi, bende dedim bir kaç gün babannemde kalın diye"
"E sen? "
"Ben sevgilimle kalıcam dedim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eminem vs Ceza-Minsung
FanfictionEminem'i çok seven ve büyük bir fanı olan Minho bir gün Eminem'den nefret eden Jisung ile tanışır. Kitap ilerledikçe konudan saptığını görüceksiniz ama çaktırmayın Başlangıç tarihi: 18 ocak 2024 Bitiş tarihi: 14 ağustos 2024 Çok güzel kitap he okuy...