14😰

315 51 264
                                    

(Düzyazı)

/Minho's

Gözümü açtığımda heryer bembeyazdı, nerde olduğumu anlamam çok uzun sürmemişti. Hastanedeydim ama neden burada olduğumu hatırlamıyordum.

Kafamı çevirip odaya göz gezdirdim, kimse yoktu. Vücudumu hareket ettirmeye çalıştığımda bacağım feci acımıştı ve başım şiddetli bi şekilde ağrımıştı.

Bacağımın acımasıyla yavaş yavaş birşeyleri hatırlamaya başlamıştım. En son motorda giderken önüme bir kedi atlamıştı ve kediyi vıck diye ezmemek için anlık refleksle motoru kırmıştım.

Fazla çevirdiğim içinde motor dengesini kaybedip yan yatmıştı ve bacağım altında kalmıştı, birde başımı vurduğumu hatırlıyordum.

Sadece bu kadarını hatırlıyordum neden motora binmiştim hatırlamıyordum. Odanın kapısı açılıp içeriye hemşire girmişti. Serumumu yenilerken bana bakıp bakıp duruyordu. Güzel kızdı ve normalde olsa flörtleşirdim fakat şuan hiç işime gelmemişti.

Yüz vermediğimi görünce ciddileşip odadan çıkarken konuşmuştu.

"Ailenize haber verdik, eşyalarınız komidinin çekmecesinde."

Kapıyı sertçe çekince yerimde sıçramıştım. Komidini açıp içinden telefonumu alıp açmıştım.

Ekranı birazcık çatlamıştı ama idare ederdi.

Whatssapı açıp gelen mesajları kontrol etmiştim. Bizimkiler beni çok fazla aramışlardı hepsine kısa bir kaza mesajı çektim ve hastanede olduğumu söyledim.

Başım biraz ağrıyordu ve zonkluyordu nede olsa annemlere haber vermişlerdi. Onlar gelinceye kadar uyumaya karar vermiştim...

/Jisung's

Minho hyung okul çıkışında Bana zaman istediğini söylemişti. Bende anlayış göstermiştim saat 10 olmuştu yani okuldan beri 7 saat geçmişti.

Belkide yarın okulda benimle konuşacaktı, bilmiyordum. Duvara boş boş bakarken annemin sesiyle irkildim.

"Jisung! Çöpleri atda gel oğlum"

Bu saatte çöp atılmazdı ama annemin her an aklına herşey esebilirdi. Yataktan kalkıp odamdan çıkacakken gözüme masamın üstündeki kağıtlar ve bazı küller takılmıştı.

Yatmadan önce felixden aldığım akılla ritüel yapmıştım. Minho hyungun rüyasına girmek için. İşe yarayacağını sanmıyordum ama denemekten zarar gelmezdi.

(Bu arada ritüel mi oluyo yoksa manifest mi bilmiyorum hayatımda hiç yapmadımda🥲)

İşe yaramayacağını düşündüğüm için elime minik bir poşet alıp hepsini içine doldurmuştum. Odamdan çıkıp evdeki tüm çöpleri alıp kapıya çıkmıştım.

Terliklerimi giyip merdivenden aşağı inerken Lee teyzenin apar topar evden çıktığını görmüştüm.

"Lee teyze, ne bu telaş neler oluyor? "

Beni görmemiş olmalı ki konuştuğumda sıçramıştı.

"O-oğlum, Minho.. Kaza geçirmiş! "

Olduğum yerde buz kesilmiştim. Minho hyung kaza mı geçirmişti?

Kulaklarım uğuldamaya başlamıştı. Ellerim istem dışı titremeye gözlerim dolmaya başlamıştı. Olduğum yerde zangır zangır titrerken aklıma o gün gelmişti.

Eminem vs Ceza-MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin