35😰

139 35 142
                                    

25. Bölümde şunu yazmışım

 Bölümde şunu yazmışım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aynen😏 (aynen😎)

______________________________________________

(Düzyazı)

/Jisunq

Diziyi daha önceden de izlediğim için olayları az çok biliyordum fakat Minho sanki ilk defa izliyormuş gibiydi.

Her bir bölüm bittikçe durmadan yenisini açıyordu. Öyle öyle izlerken korktuğum başıma gelmişti.

Mutfakta öpüştükleri bir sahne vardı ve kısa bir sahne de değildi. İstemsizce yerimde kıpırdandığımda Minhonun başı hafif Bana dönmüştü.

"Rahatsız mı oldun? "

"Yoo niye? "

"Hani bilmem, öpüşüyolar falan. Yanındada ben varım"

"Ee? "

"Hiiç öylesine"

Alttan verdiği mesajı anlamıştım fakat uğraşmak istemediğimden dolayı anlamamazlıktan gelmiştim. Sahne bitmezken telefonumun çalmasıyla irkilip kimin aradığına bakmıştım.

Evie arıyordu.

Kalkıp gitsem mi diye düşünmüştüm ama ne diyeceğimi de bilmiyordum. Gerçi sevgilim değil mi amk -değil- aradığı zaman kalkıp gitmemde sıkıntı niye olsun!

Tam kalkmaya hazırlanıyordum ki Minho konuşmuştu.

"Rahat ol, burda konuşsanda bişey demem"

Cevap vermek için ağzımı aralamıştım ama aklıma gelenle susmuştum. Minhonun ingilizcesi zaten pek iyi değildi. Ne konuştuğumuzu çok anlayacağını sanmıyordum. O yüzden yüzümdeki piç sırıtışıyla telefonu açmıştım.

(Engiliş taym🥱😈)

"Alo? Jisung? "

"Efendim sevgilim"

"... "
"Sevgilim? "demişti.

Hay amk evieye söylemeyi unutmuştum. Hızlı ve kelimeleri kısaltadak konuşursam Minhonun anlamayacağını düşünmüştüm.

Yani umarım anlamazdı.

"Bozma, eve gelseydin anlatıcaktım"

Hala oynayan diziyi izleyen Minhonun gözlerinin anlıkta olsa bana kaydığını görebilmiştim.

"Neden bahsediyorsun pek anlamadım ama tamam... Sevgilim"

"Good job girl"

"Gıd cıb gıırl, ewıwıwı. Benle böyle konuşma iğrenç oluyor"

Küçük bi kahkaha attıktan sonra devam etmiştim.

"Tamam tamam, ne için aramıştın? "

"He şey ben bu akşam Rose'un evinde kalıcam da, onu haber vermek istemiştim"

Eminem vs Ceza-MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin