⚠️Smut uyarısı, okumak istemeyenler bir sonraki bölümü beklesinler lütfenn ⚠️(Düzyazı)
/Jisung's
Elimi yakalayip diğer elimle beraber başımın üstünde kitlemişti.
Gözlerimi gözlerine dikip bakmaya başladım elleri hala başımın üstündeki ellerimi kilitlemiş bir şekilde duruyordu daha fazlasını istermiş gibi gözlerine baktim.
anladığı gibi dudaklarıma tekrar yapıştı ve yavaşca öpmeye başladı gittikçe öpüşleri sertleşti, tek elini ellerimden çekti ve tişortumun altından sokup tenimi okşamaya başladı.
ellerini yavaş haraketlerle yukarı çıkarıp meme ucumu buldu dudaklarımın üzerinden güldüğünü hissettim bir anda sıkınca ağzımdan küçük bir inilti kaçtı bunu fırsat bilip dilini ağzımdan içeri sokup dolaştırmaya başladı.
eliylede yavaşça meme uçlarımla oynuyor aynı zamanda öpüyordu bu yetmezmiş gibi birde kendini daha çok bastırdığında değen aletiyle tekrar inledim.
yavaşca sürtünmeye başladı, biraz daha devam etti sonrasında dudağımı ısırıp geri çekildi.
öpüşmekten kızarmış dudaklarıma bakıp eserine gülümsedi.
bende baygın gözlerimle gülmeye başladım eli tişortuma gitti ve bir çırpıda çıkardı.
gözleri zayıf ve bir kadınınkine kıyasla daha şekilli olan vücudumda gezindi. böyle bakınca utanmıştım eli bu sefer belindeki ipe gitti.
Eşofmanın ipini söküp ellerimi yatağın başına bağladığında şaşkın gözlerle baktım, yüzüme bakıp tepkime tekrar gülmüştü.
bir insana gülmek bu kadar mı yakışır diye içimden geçirmedim değildi.
Düşüncelerim boynuma değen dudaklarla son buldu. Bir anda ısırınca başımı geriye atıp acıyla inledim piçin ısırma fantezisi vardı herhalde nereyi görse ısırıyor!
sert ısırmıştı iz kaldığından emindim bunu yarın düşünücektim artık, yavaşça boynumdan öperek aşağı inmeye başladı dudakları meme ucuma gelince durdu.
Burayıda ısırmasın derken değen dişlerle irkildim. Başımı hafif eğip yüzüne bakmıştım, gülüyordu piç. sikimide ısırmasa iyi. ısırıken yüzüme bakıyor tepkilerimi aklına kazıyor gibiydi saniye saniyesine bütün vücudumu öpüp kemirmişti.
Kendi eşofmanını ve tişörtünü çıkarıp yere attı şuan çok seksi duruyordu gözümde. Vücudunu incelerken gözüm boxerından şişmiş olan aletine kaydı.
oha lan o ne
vücudunu incelediğimi anlayıp sordu;
"çok mu beğendin gözünü alamıyorsun da? "
Bunun üstüne sadece,
"ellerimi çözsene"
demekle yetindim.
Bana anlam verememiş bir şekilde bakış attı, ama ellerimi çözdü.
Ellerimi çözdüğü gibi onu üstümden yatağa ittirdim ve vücuduna dokunmaya başladım.
hep o mu atak yapıcaktı?
Boxerını çıkarıp aletine baktım. pişman olmuştum o neydi lan çevirip kendine soksun! kalın,büyük ve damarlıydı…
acaba kaçmak için çok mu geçti ki?
"Noldu çok mu büyük geldi"
Diyip sırıtmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eminem vs Ceza-Minsung
أدب الهواةEminem'i çok seven ve büyük bir fanı olan Minho bir gün Eminem'den nefret eden Jisung ile tanışır. Kitap ilerledikçe konudan saptığını görüceksiniz ama çaktırmayın Başlangıç tarihi: 18 ocak 2024 Bitiş tarihi: 14 ağustos 2024 Çok güzel kitap he okuy...