(Düzyazı)
/jisung's
~Tam yanağına kuş tüyü kadar öpecekken o kafasını çevirmişti ve dudaklarım onun dudak kenarına denk gelmişti.~
Kendimi hızlıca geri çekip suratına bakmıştım.
"Noldu hoşuna mı gitmedi"
Histerik bir gülümsemeyle söylemişti.
Birşey diyememiştim, ağzım bantlanmış gibi hissediyordum kelimeler aklıma gelmiyordu. Aklımda sadece az önce öptüğüm dudaklar vardı.
İlk öpücüğümü vermiş sayılırdım. Daha önce hiç kimseyi öpmemiştim, hatta erkeklerden hoşlandığımı bile geçen sene fark etmiştim.
Ben yüzüne boş boş bakmaya devam ederken onun gülüşü yavaş yavaş solmaya başlamıştı.
"Bir sorun mu var?"
"Yanlış birşey mi yaptım? "
"Jisung? "
"Ben, özür dilerim.. "
"Aptallık ettim, özür dilerim.. "
"Hiç düşünmeden yaptığım birşeydi, gerçekten ben.. "
"Beni sevdiğini sanmıştım.. "
"Yanılmışım sanırım, ben, şey"
"Özür dilerim"O bunları sıralarken ben sadece gözlerine bakıp sessiz kalmıştım.
Değneğini eline alıp ayağa kalkmış, kapıya gitmişti. Kapının önünde arkası dönük son kez konuşmuştu.
"Özür dilerim, gitmek istersen anlarım.. "
Tekrar yürümeye başladığında arkasından sadece bakakalmıştım.
Tamam, başından beri istediğim buydu. Beni sevsin istiyordum, Bana ilgi göstersin istiyordum. Ama böyle yapınca sanki birşeyler ters gelmişti.
Birşeyler yanlış gelmişti. Kendimi kötü hissetmiştim.
Onun duygularını incitmek istemiyordum ama kendi duygularımdan bile emin değildim...
Zaten dağıtmadığım çantamın fermuarını çekip sırtıma atmıştım. Hiçbirşeyden emin değildim, yanlız kalmak istiyordum.
Muhtemelen annem evde değildi, o yüzden eve çıkacaktım.
Dış kapıya gelip ayakkabılarımı giyip kapıyı açmıştım.
Çıkmadan önce haber versem mi diye düşünmüştüm ama buna bile cesaretim yoktu. Son kez arkama bakıp dışarı adımlamıştım.
Merdivenlerden çıkıp kendi evimin kapısına gelince anahtarımla kapıyı açıp içeri girmiştim. Tahmin ettiğim gibi annem evde yoktu, büyük ihtimalle dışarı gezmeye çıkmıştı.
Odama geçip çantamı rastgele fırlatıp kendimi yatağa bırakmıştım. Gözlerim dolmuştu ama ağlamak bile yanlış geliyordu. Bu yüzden göz yaşlarımı geri itip telefonumu elime aldım.
Yanlız kalmak istiyordum ama bunu bile başaramıyordum. Birileriyle konuşmaya ihtiyacım vardı. Konuşmazsam kötüleşeceğimi biliyordum.
İçimde savaş veriyordum.
Birilerine anlatıp rahatlamak, içimde tutup onu üzmenin cezası olarak kendimi berbat hissetmek.
Korkaklık edip whatsappa girmiştim.
Dişi erkekler dm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eminem vs Ceza-Minsung
FanfictionEminem'i çok seven ve büyük bir fanı olan Minho bir gün Eminem'den nefret eden Jisung ile tanışır. Kitap ilerledikçe konudan saptığını görüceksiniz ama çaktırmayın Başlangıç tarihi: 18 ocak 2024 Bitiş tarihi: 14 ağustos 2024 Çok güzel kitap he okuy...