(Düzyazı)
/Jisung's
Öğle teneffüsüne girecektik ve bir kere bile Minho Hyunga yazmamıştım. Tamam biraz abartmış olabilirdim. -Ki abartmadım bile-
Ama yinede sadece ismini ve dış görünüşünü bildiği bi kıza aşık olmasıda çok sinirime gidiyordu, ayrıca bu benim suçumdu bu yüzden ayrı kuduruyordum.
Zil çalınca eşyalarımı toplayıp bizimkilerle birlikte kantine gitmiştik. Okulumuzun kantininin kendine ait masaları vardı ve öğlenleri burda yemek yemek zevkli oluyordu.
Kantinden yiyeceklerimizi aldıktan sonra zar zor boş bir masa bulmuştuk ve kurulmuştuk.
"Oo, jisung bak seninki geliyo"
Changbinin dediğini anlamamıştım ve arkamı dönmüştüm, dönmem ile minho hyungla göz göze gelmiştik.
Bana. Gülümsemişti. Bana. Jisunga.
Canım kocacım nasılda sever ilgilenir kocacığıyla ❤🔥
Bende ona gülümsemiştim ve önüme dönmüştüm.
"Jisung"
"Ne"
"Anneme söylicem yazın seni kavanoza koysun, kışın açıp açıp yeriz"
"Ney"
"Domates oldun diyorum, domates salçası yaptırıcam senden"
"Ya bi git seungmin"
"Ahahhaha tamam tamam"
"Aa jisung, Minho Hyung bu tarafa doğru geliyo...Hemde arkadaşlarıyla beraber. "
Felixle aynı anda 'NE' diye çığırmıştık
"Noldu olm yanlış bişey mi dedim"
"Sen yanlış birşey demedin chang merak etme, Felix sanada hayırlı olsun bu arada."
"Noluyo aga ben anlamadım ne diyon Seung"
"Susta izle"
Minho Hyung gelip başımda durmuştu, masadakilere kısa bir selam verip bana dönmüştü.
"Ee şey jisung, ben seni bizimkilerle tanıştırmak istemiştim de. Hem seninkilerle de tanışmış oluruz. Oturmamızda sakınca var mı? "
Bişey diyememiştim bizimkilere baktığımda Felix dışında hepsi evet anlamında kaş göz yapıyordu. Felix ise ikide bir Hyunjin Hyunga bakıp kafa sallıyordu.
Ne sorun vardı bu çocukta?
Geri Minho Hyunga dönüp;
"He tabiki oturabilirsiniz. Tanışmayı bende isterim"
Masa büyük olduğu için sandalyeleri yana kaydırmıştık ve onlarda etraftan topladıkları sandalyelerle masaya yerleşmişlerdi.
Masada kısa süreli sessizlik olmuştu ve sessizliği Chan hyung bozmuştu.
"Ee, benim karnım aç kantine gidicem birşey isteyen var mı? "
"Bana bi Americano alsana"
Chan hyung hyunjine bakıp cık cıkladıktan sonra ayağa kalkıp seungmine seslenmişti.
"Pişt sarışın gelsene benle"
Seungmin etrafına bakıp 'ben mi?' yapmıştı.
"Sana baktığıma göre Jeongin"
Seungmin yerinden kalkıp Chan hyungla beraber kantine gitmişti. Ve böylece masaya tekrar bir sessizlik çökmüştü.
Minho Hyung boğazını temizleyip konuşmaya başlamıştı.
"Ee, ne duruyoruz tanışalım hadi..."
"...Ben Minho"
(herkes kendini tanıtıyo işte amk uğraşamadım)
Tanışmamız bittikten sonra Chan hyung ve seungminde gelmişti ve yavaş yavaş muhabbet dönmeye başlamıştı.
"Changbin"
"Hm, efendim Jeongin"
"İnstagramını versene"
Jeonginin dediğiyle herkes susmuş ve onlara bakmaya başlamıştı, changin ikilisi dışında herkes bir birine bakıp sırıtmamaya çalışıyordu.
"He, vereyim tabi.."
Telefonunu çıkarmıştı ve jeongine uzatmıştı Jeongin kendi instagramına istek attıktan sonra telefonu geri vermişti.
Minho hyungta bana dönüp
"Sende bana versene jisung" Demişti.
(Neyi versin😮🤭)Telefonumu çıkarıp Minho hyunga uzatmıştım. Elim kopaydıda uzatmayaydım.
Telefonumu alıp instagrama girmiş ve kendi ismini aratmıştı. Hesabını bulduktan sonra üstüne tıklamıştı.
Bende yanında oturduğum için onu izliyordum. Herşey normal gidiyordu.
Taaki hesabına girip
'Zaten arkadaşsınız'
Yazısını görene kadar.Tam o sırada aklıma dank etmişti. İnstagramda şuan fake hesabım yani Quokkaymışım açıktı.
Ben tam telefonumu almaya uzanacaktım ki Minho Hyung telefonu benden uzaklaştırıp mesaj yerine girmişti.
Yazışmalarımız tüm çıplaklığıyla karşımızda duruyordu.. Minho hyung mesajları birazdaha yukarı kaydırdıktan sonra oradan çıkmış ve 'hesaplarım' olan yerden gerçek hesabıma tıklamıştı.
Oradan arama yerine girip yaptığı şeyleri tekrarlamıştı. Kendine istek attıktan sonra telefonumu bana bakmadan uzatıp ayağa kalkmıştı.
"Benim bi işim çıktı gitmem gerekiyor"
"H-hyung-"
"İyi dersler size."
_____________________________________
Kaos yarattıktan sonra seoglyunun hal ve haraketler;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eminem vs Ceza-Minsung
FanfictionEminem'i çok seven ve büyük bir fanı olan Minho bir gün Eminem'den nefret eden Jisung ile tanışır. Kitap ilerledikçe konudan saptığını görüceksiniz ama çaktırmayın Başlangıç tarihi: 18 ocak 2024 Bitiş tarihi: 14 ağustos 2024 Çok güzel kitap he okuy...