28😨

172 37 454
                                    

(Düzyazı)

/jisung's

Gözlerimi açtığımda öğlen olmuştu. Beni uyandıran anneme doğru döndüğümde konuşmaya başladı.

"Oğlum kalk hadi gidiyoruz birazdan"

Kafa sallayıp kendime çeki düzen vermiştim. Telefonumu elime alıp saate baktığımda kalkmak için 15 dakikamız kaldığını görmüştüm. Bavulları uçağa götüren mistik makineye götürüp bıraktıktan sonra bizi alana kadar yine oturma yerine gitmiştik.

Anons geçilince hepimiz birden kalkıp uçağa giden yere doğru yürümeye başlamıştık.

İçimde çok kötü bir his vardı ve genellikle içimde kötü his olduğunda kötü şeyler gerçekleşiyordu.

Havalimanının dışına yani uçağa giden yola çıkmadan önce son kez arkama bakmıştım. Belki 1 belki 2 aylığına kadar Kore'ye dönmek istemiyordum. Ama yaptığım yanlış da olabilirdi.

Sonuçta onu orda o kızla gördüğümde içimde birşeyler kopmuştu fakat bunun olması önlenemezdi. Ondan bana bir kaç gün içinde aşık olmasını beklememiştim zaten.

İçimde minik de olsa hep bi şüphe vardı, eskiden içimde böyle bi'şey hissettiğim için bile kendimi suçlu hissederdim ama yanılmışım. Haklıydım, şüphelerimde haklıydım.

En can yakan tarafıda buydu.

Yürümeye devam ettiğimde filmlerdeki gibi arkamdan minhonun koşmasını Bana sarılıp yalvarmasını istemiştim.

Dediğim gibi, istemiştim.

Gerçek olmamıştı.

Uçağa bindiğimde telefonlarımızı uçak moduna almadan önce bir fotoğraf paylaşmıştım. En azından haberi olsun diye. Endişelenmesin diye.

Benim bunlara rağmen onu düşündüğüm gibi o da o kızın yanında beni düşünüyormuydu acaba?

Instagram

_doolsetnet💫; the last kiss, I'll cherish until we meet again

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

_doolsetnet💫; the last kiss, I'll cherish until we meet again.

45

*bu gönderinin yorumları kapatılmıştır*

(Hayatımda ilk defa instagram şeysi yaptım çaktırmayın pls bide Han'ın artık instası _doolsetnet tamm mı diğer bölümleri değiştirmeye useniyom)


Telefonumu uçak moduna alıp kafamı koltuğa yaslamıştım.

Teyzemler önümde oturuyorlardı. Bana yanlarında koltuk kalmadığı için arkadaki koltuğu almıştık. Yanıma oturacak kişi umarım uyumlu biri olurdu. Yoksa uçakta çıldırabilirdim.

Eminem vs Ceza-MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin