25😰

261 37 265
                                    

(Düzyazı)

/Jisung's

Tekrar uyandığımda yanımda Minhoyu görememiştim. Ellerimle gözlerimi ovaladıktan sonra kalkıp içeriye gitmiştim.

Bende diyordum bunlar nerede.

Hepsi birbirinin götüne kafasını koymuş uyuyordu.

Chan ve seungmin koltukta birbirlerinin omzunda uyuya kalmışlardı. Changbin ve jeongin yere serdikleri battaniyenin üstünde kedi gibi kıvrılıp yatmışlardı.

En komikleri Felix ve hyunjindi. Felix koltuğa ters bir şekilde, ayakları sırt yaslama yerindeydi ve kafası göt koyma yerindeydi. Sağ koluna hyunjin yatmıştı. Tabi buna yatmak denirse.

Resmen koluna sarılmıştı. Felix uyandığında kolunun ağrısından nefes almayı bile unutabilirdi. Canım arkadaşlarıma göz gezdirmeyi bırakıp telefonumla her birinin fotoğrafını çekmiştim.

Sonrasında kullanırdım belki😈

Mutfaktan sesler geldiği için Minho olduğunu düşünerek o tarafa ilerlemiştim. Evimin direği mutfaktaki masayı döşemişti resmen.

Arkasından sinsice yaklaşıp beline sarılmıştım. Aniden sarılmamla irkilmişti. Omzunun üstünden bakıp ben olduğumu anlayınca elindekileri bırakıp arkasına dönüp Bana sarılmaya devam etmişti.

"Günaydın yavrum"

"Günaydıııııınnnnn"

"Sabahkine göre daha uysalsın bakıyorum"

Sahte bir öfkeyle konuşmuştum.

"Sobohkono goro doho oysolson bokoyorom"

Kıkırdadıktan sonra belimdeki kollarını sıkılaştırmıştı. Acıyla inlemiştim.

"Aah, ya hayvandan çıkma! Belim ağrıyor zaten! "

"PUAHAUAHAAUWHU"

"Yüz vermeye gelmiyosun Minho of"

"Özlemişim bebeğimi sarılamayacakmıyım yahu? "

"Sanırsın askerden dönüyoruz"

"Banane banane" Diyip dudağıma öpücükler kondurmaya başlamıştı. Öpücüklerinden kurtulmak için başımı yana eğmiştim.

"Kaçma kaçma gel"

Başımı nereye çevirirsem çevireyim öpmeye çalışıyordu.

"Oha napıyosunuz siz"

Gelen sesle ikimizde irkilip birbirimizden ayrılmıştık. Kapıda duran Chan hyung bize garip garip bakıyordu.

"Hyung-"

"Kocamı öpüyorum bi sıkıntı mı var Chan? "

"He yoo, öyle görünce bi şaşırdım. Herneyse dünden sonra zaten.. "

Dünden sonra mı
Ney ney ney

"N-ne"

"kahvaltıda ne var bakayım"

"Pankek falan yaptım koyucam şimdi masaya"

"Tamam o zaman diğerlerini uyandırayım ben"

Amk Chan hyungun dediğini birtek ben mi umursuyordum! Adam bildiğin dün geceyi ima ederek birşeyler söyledi ama kimsenin sikinde değil.

Eyvah
Yoksa dün bizi duydular mı!

Hassiktir. Tuvalet ve Minhonun odası yakın olduğu için belki duymuşlardır! Utancımdan yeri yarıp içine kaçacağım şimdi..

Eminem vs Ceza-MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin