Yeni oje sürdüm ama bölüm yazıyom işte böylede düşünceli bi yazarım😘😘
___________________________________________(Düzyazı)
/jisung's
~Tam yanına gelecektim ki ayağım halının kalkmış köşesine takılmıştı ve Minhonun üstüne doğru düşmüştüm. Yüz üstü düştüğüm için kucağına 1.80 uzanmıştım.~
"A-ah, oha düştüğün yere bak. Kalk üstümden"
Sakatata bak bi üstüne düştük diye nasılda nazlanıyo.
"Yok ben rahatım böyle, kalalım birazdaha. HasbinAllah"
Ellerimi bacaklarına sabitleyip kendimi kalkmak için ittirdiğim sırada yüksek sesle söylenmeye başlamıştı.
"AH! E YUH JISUNG AZCIK ELİNE KOLUNA SAHİP ÇIK"
"AA NE VAR BE! " Sinirli bir şekilde elimi koyduğum yere bakmak için kafamı eğmiştim hani max neresine koymuş olabilirdim ki?
Ananısatiyim.
BEY! BEY! YAVRULARIMIZ ELDEN GİDİYOR!Elimi Minik Minhodan çekip hızlıca ayağa kalkmıştım. Mal jisung mal jisung adamın malafatı ezdin resmen. Acısını kendimde bile hissetmiştim.
"Ay, valla Minho kusura bakma"
Kafasını eline yaslamış, dişlerini sıkıyor gibiydi. Sadece kafa sallamıştı. Düşündüğümden daha çok acımıştı galiba.
"Neyse şey aa, ben em, dolapta mısır görmüştüm de onu patlatayım bari. Yani yersin herhalde...Umarım..Neyse gittim ben. Sende film bul, napıcaz akşama kadar?!ahahah "
Tek nefeste saydırdıktan sonra mutfağa geri dönmüştüm. Elimi tezgaha dayayıp ne yaptığımı sorgulamaya başlamıştım. Bir kaç dakika hayatı ve evreni sorguladıktan sonra tencerelikten orta boylarda bir tencere, mısır ve yağ çıkarıp tezgaha koymuştum.
Mısırları patlatmaya başladığımda kapağını kapatıp mutfak kapısının eşiğine kadar gelip çaktırmadan Minhoya bakmaya çalışıyordum.
Neyseki az önceki görüntü yerine elinde kumanda film seçmeye çalışan bir adet Minhoyla karşılaşmıştım.
Ben onu izlemeye devam ederken bir anda mutfağa doğru dönmüştü, reflexlerim sayesinde kendimi saklayabilmiştim ama görmüşmüydü bilmiyordum.
Umarım görmemiştir, of ne rezilsin jisung!
İçerden bağırmıştı.
"Korku mu istersin gerilim mi bilim kurgu mu?? "Bana kalırsa romantik en güzeli ama illa bunlardan birini seçmem gerekirse Minhodan yana oyumu kullanmak isterim ben.
"Korku! Korku izleyelim. "
Saklandığım yerden geri bağırmıştım. Belki korkunç birşey çıkarsa tekrardan-bu sefer bilinçli ve dikkatli bi şekilde- kucağına atlardım. Yani fırsattan istifade belki öpüşürdük.😞
Kendimi tokatladıktan sonra patlamış mısırları büyük bir kaba alıp tuzlayıp içeriye gitmiştim. Gerçi ayaklarım geri basıyordu ama olsun.
Bu sefer önünden geçmek yerine koltuğun önündeki minik sehpanın etrafından dolanıp birazcık uzağına oturmuştum.
Ortamıza mısırları koyunca o da filmi başlatmıştı.
Başlangıcından gördüğüm üzere Sinister diye bir film açmıştı. Korku filmi olduğunu bildiğimden kendimi hazırlamıştım korkmamak için ama sanırım düşündüğüm gibi olmayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eminem vs Ceza-Minsung
FanficEminem'i çok seven ve büyük bir fanı olan Minho bir gün Eminem'den nefret eden Jisung ile tanışır. Kitap ilerledikçe konudan saptığını görüceksiniz ama çaktırmayın Başlangıç tarihi: 18 ocak 2024 Bitiş tarihi: 14 ağustos 2024 Çok güzel kitap he okuy...