(Düzyazı)
/Minho's
-flashback-
Jeongin, Changbin'den Instagramını isterken aklıma eve gidince de konuşmak için Jisung'un Instagramını almak geldi. Onunla iyi birer arkadaş olacağımızı düşünmüştüm, yani sadece okulda değil evde veya dışarıdayken de konuşmak istiyordum.
Hem belki Dahyun hakkında birşeyler daha öğrenirdim. Sonuçta ikisi çok yakındı..
Jisungtan Instagramını istediğimde bana direkt telefonunu vermişti, Bana güveniyormuydu yoksa sohbete daldığından mı direkt telefonu verdi anlayamamıştım ama alıp instagrama girmiştim.
Sohbeti bitmiş olmalı ki dikkatini Bana vermiş, telefonda naptığıma bakıyordu.
Arama kısmına kendi kullanıcı adımı girip hesabıma tıklamıştım, istek atacaktım ama mavi buton yoktu onun yerine mesaj atma butonu vardı.
Ne zamandan beri takipleştiğimizi bilmiyordum, acaba hiç konuştuk mu diye mesajlara girmiştim. Mesajlar kısmına girdiğimde en üstte ben vardım ve en son konuşma tarihimiz 2gün öncesi gösteriyordu.
Halbuki Jisungla yazıştığımı hiç hatırlamıyordum ki?
Mesaja tıklayıp okumaya başlamıştım...
Bir dakika! Bunlar Jisungla benim yazışmalarım değildi??
Bunlar Dahyun ve benim yazışmalarımdı!
Aklıma kötü ihtimaller gelmeye başlamıştı bile, tam mesajları yukaeı kaydırıp okuyacaktım ki Jisung bir anda telefonuna uzanmıştı.
Artık emindim. Görmemem gereken birşeyi görmüştüm. Mesajları üste kaydırıp biraz daha okuduktan sonra oradan çıkıp 'hesaplarım' yerine gelmiştim.
Açık olan sadece 2 tane hesap vardı. Bir tanesi Quokkaymışım-yani Dahyun sandığım, Kız sandığım hesap- ve Jisung'un kendi hesabı olduğunu tahmin ettiğim bir hesap vardı.
O hesaba girip kendime istek attıktan sonra, kafam iyice karıştığı için ve olayları sindiremediğim için yanlız kalmaya ihtiyacım vardı.
Masadan hışımla kalkıp işimin çıktığını söyleyecektim.
"Benim bir işim çıktı gitmem gerekiyor"
"H-Hyung-" Jisungun lafını keserek konuşmaya başladım.
"İyi dersler size"
Arkamı dönüp yürümeye başladığımda jisungun öylece kalakaldığını hissedebiliyordum.
-flashback end-
Kentinden çıktığım gibi durup soluklanmıştım, bildiğin soğuk ter dökmüştüm. Bir kaç saniye durduktan sonra okulun kütüphanesine gitmek üzere okul dışına çıkıp bahçede kalan kütüphaneye doğru ilerlemeye başlamıştım.
Sessiz bir yerde oturup uzun uzun düşünmem gerekiyordu, uzun olmasada en azından derince..
İçeri girip kendime çizgi romanların olduğu kısımdan bir armut koltuk alıp cam kenarına kadar sürüklemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eminem vs Ceza-Minsung
FanfictionEminem'i çok seven ve büyük bir fanı olan Minho bir gün Eminem'den nefret eden Jisung ile tanışır. Kitap ilerledikçe konudan saptığını görüceksiniz ama çaktırmayın Başlangıç tarihi: 18 ocak 2024 Bitiş tarihi: 14 ağustos 2024 Çok güzel kitap he okuy...