(Düzyazı)
/Jisung's
Hyunjin hyungu onayladıktan sonra içeriye gitmişti. Tekrar yere oturup beklemeye başlamıştım. Bir kaç dakika sonra odaya biri girmişti, herhalde Hyunjin hyungtur diye perdeyi çekip bakmıştım.
Bakmaz olaydım.
Perdeyi çekmem ile Minho Hyungla göz göze gelmem bir olmuştu. E yeter ama he niye herkesle göz göze geliyorum ben.
Minho hyung ilk şaşırmış gibi bakmış sonra sinirlenmeye başlamıştı, bense ona korkarak bakıyordum.
Desene aşk hayatımız başlamadan bitti...
Elindeki karton tabakları yere fırlatarak hızlıca balkona gelmişti. Bende geri geri yürümeye başlamıştım.
Balkona girdiğinde çok korkunç bakıyordu, elini uzattığında daha fazla gerileyip demirlere yaslanmıştım ama yakamdan tutup beni kendine çekmişti.
"KİMSİN LAN SEN"
Ani bağırmasıyla ellerim titremeye ve gözlerim dolmaya başlamıştı bile
"CEVAP VERSENE LAN"
diyip beni sarsmıştı. Arkadan hemen Hyunjin Hyung gelmiş ve Minho Hyungun koluna yapışmıştı. Kapıdan gördüğüm kadarıyla arkadan Lee Teyze de gelmişti.
"Minho bırak çocuğu napıyosun!"
"HYUNJİN BIRAK! TANIYOMUSUN SEN BUNU"
"Ya kardeşim bi sakinleş, tanımasam niye bırak diye tutturayım"
Minho Hyung gözlerimin içine baktıktan sonra zorla ksfasını Hyunjin hyunga çevirip beni sert bi şekilde ittirerek bırakmıştı. Sert olduğu için az daha dengemi kaybedip balkondan düşüyordum. Neyse ki Hyunjin Hyung beni tutmuştu.
Anneside balkona çıktıktan sonra birbirimize bakmıştık.
Annesi Bana şaşkınca bakınca bende şoka girmiştim.
O Lee Teyze bu Lee Teyzemiymiş!
Lee Teyze bana yaklaşıp elimi tutmuştu.
"Jisung, oğlum sen napıyosun burda? Annen nerde"
"Lee Teyze siz buraya mı taşındınız? Ben sen olduğunu bilmiyordum, biz bir üst katınızda oturuyoruz"
Yüzüme bakıp kocaman gülümseyip sarılmıştı. Bu sırada Minho Hyung hala çatılı bakışlarla bir Bana bir annesine bakıyordu.
"Off çok özlemişim seni, neredeydin sen! Kaç yıl oldu görüşmeyeli"
"Babamın vefatından sonra eski evden buraya taşınmıştık Ayşe Teyze sayesinde, sonrada görüşemedik kusura bakma"
Gözlerine dolan hüzünü görebiliyordum üstünden 3yıl geçmişti ama insan bir türlü unutamıyordu işte.
Ortama sessizlik çökünce Minho hyung çatılı kaşlarını yumuştaıp bana bakarak öksürüp konuşmaya başlamıştı.
"Ee anne bu kim? Ve neden benim balkonumda?"
Yüzüne bakmaya çekinmiştim nede olsa evlerine izinsiz girmiştim.
"Ay dur oğlum, jisung gel bakalım içeri geçelim"
Elimden tutup beni salona doğru sürüklemeye başlamıştı, Minho ve Hyunjin Hyungda arkamızdan geliyordu.
Koltuklara oturduktan sonra Lee Teyze Bana bir sürü soru sormuştu, arada Minho ve Hyunjin hyunguda anlatıyordu.
Zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştım, saati anca telefonum çaldığında fark edebilmiştim.
"Ah, şey annem arıyorda. Benim artık gitmem gerekiyor. Herşey için teşekkür ederim"
"Önemli değil canım, yine gel olurmu ama bu sefer annenide çağır"
Kapıdan çıktıktan sonra gülümsemiştim, gözüm Minho hyunga kaydığında bana düz bir ifadeyle baktığını görmüştüm. El sallayıp yukarıya çıkmıştım.
Hayatımın aşkıyla böyle tanışmak istemezdim ama en azından tanışmıştık, yani varlığımdan haberi vardı artık. 🥲
Dişi erkekler dm
99+ mesajKral:
Arkadaşlar
Çok korkunç şeyler olduSangmin:
ULAN NERDEYDİN SEN
ÇOK MERAK ETTİM
AMK 2SAAT BOYUNCA TELEFONA BAKMADIN
NAPTIN O KADARKral:
Ya sakin ol boomer
Kötü bişey olmadı
Yani olduda
Neyse amk susun da anlatım1.10:
KONUŞAN MI VAR AMK ANLAT ÇABUK
DÖVÜCEM SENİ PAZARTESİ
PİÇKral:
SUS
ANLATIYOM~~~~~~~~~~~~
YKS'NİN AMNA KOYYOZ LAN!
Yürüyendrama:
Bu nası bi gündü ank
Biz ne yasadıkMistikkedy:
Off inan bilmiyorum Hyunjin
İnan bilmiyorumOldbutgold:
NolmuskineMistikkedy:
Hyunjin anlatsın benim başım ağrıyo yatıcam biraz_______________________________________
Nolmuskine🙂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eminem vs Ceza-Minsung
FanfictionEminem'i çok seven ve büyük bir fanı olan Minho bir gün Eminem'den nefret eden Jisung ile tanışır. Kitap ilerledikçe konudan saptığını görüceksiniz ama çaktırmayın Başlangıç tarihi: 18 ocak 2024 Bitiş tarihi: 14 ağustos 2024 Çok güzel kitap he okuy...