Medya ben temsili
________________________________________(Düzyazı)
/Jisung's
Minho Hyung dün çok geç olduğu için annesiyle beraber hastanede kalmışlardı, bu sabahta eve geçmiş olmalılardı. normalde bende kalmak istemiştim fakat Lee teyze izin vermemişti.
Okulu bahane etmişti ama Minho Hyung benim için okuldan daha önemliydi.
Zar zor ikna olup eve gitmiştim. Şuanda okuldaydım. Çıkışa son 1 ders kalmıştı, o da edebiyat dersiydi. Normalde hocayı çok severdim ve dersini hep dinlemeye çalışırdım fakat dün gece geç yattığım için 3 saatlik uyku başıma vurmaya başlamıştı.
Göz kapaklarım benden izinsiz bir şekilde aşağı doğru kayıyorlardı, gözlerimi her kırpıştırdığımda yanıyordu. Dehşet bir şekilde uykum gelmişti. Yan sıramda oturan Felixe uyuyacağımı, önemli bir şey olursa beni uyandırmasını söyledikten sonra kafamı sıraya gömmüştüm.
Dürtülerek uyandığımda içimden birkaç küfür savurmuştım çünkü tam olarak 50. Rüyama giriş yapmaktaydım.. Kafamı kaldırdığımda karşımda Felix duruyordu.
"Kanka zil çaldı hadi hazırlan tramvayı kaçırma"
Uykum ağır bassa bile güçlükle hazılanıp kendimi dışarıya atabilmiştim. Bizimkilerle vedalaştıktan sonra zombi gibi bir o yana bir bu yana sallana sallana eve varabilmiştim.
Eve girdiğimde 1saat sonrasına alarm kurmuş ve yatağıma hoplamıştım.
Üstümdekileri çıkarmaya ve pijamalarımı giymeye çok üşeniyordum o yüzden bir kerelikten birşey olmaz diyip don atlet yatmaya karar vermiştim.Uyku beni yavaş yavaş içine çekmeye başlamıştı ki telefonum zırıldamaya başlamıştı. İçimden okkalı bir küfür savurup elime almıştım. Yabancı numaradan mesaj gelmişti.
Bilinmeyen numara
+80#####
Jisung
Gelicekmisin?Jisung
Kimsiniz?
Ve nereye geleyim?+80#####
BenimJisung
Oha
Çok açıklayıcı oldu amk
Sağol+80####
Uff sus
Benim işte
MinhoJisung
|lan
He noldu Minho Hyung
|oha ilk defa kendi isteğiyle yazdı+80#####, Minho Hyung olarak kaydedildi.
Jisung
|şimdi gene telefonumu alır görür falan
|en iyisi Minho Hyung diye kaydetmek💀Minho Hyung
Ne zaman geliceksin
Onu sorucaktımJisung
Nereye
~görüldü
He size mi
1 saat sonra falan
Niye kiMinho hyung
1 saat sonra geleceksen hiç gelmeJisung
|wtf 👁️👄👁️
NiyeMinho Hyung
Çok geç oluyoJisung
|he amına kodum aynen
Yarım saat?Minho Hyung
Yok o da olmaz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eminem vs Ceza-Minsung
Fiksi PenggemarEminem'i çok seven ve büyük bir fanı olan Minho bir gün Eminem'den nefret eden Jisung ile tanışır. Kitap ilerledikçe konudan saptığını görüceksiniz ama çaktırmayın Başlangıç tarihi: 18 ocak 2024 Bitiş tarihi: 14 ağustos 2024 Çok güzel kitap he okuy...