(Düzyazı)
/Jisung's
Sabah gözlerimi açtığımda başıma ağrı girmişti. Gözlerimi geri kapattığımda yavaş yavaş ayılmaya başladığımdan dolayı dünden kalan bazı anılar teker teker film şeridi gibi kapalı gözlerimin önünden geçiyordu.
Hatırladığım şeylerle tamamen ayılıp ani hareketle doğrulmaya çalışmıştım fakat sırtıma, kalçama, boynuma, omuzlarıma kısacası her yerime bıçak saplanıyormuş gibi sızı yayılmıştı.
Sızlanarak yattığım yere geri uzanmıştım. Aklıma gelen şeyle kafamı yan tarafıma çevirdiğimde Minhoyu görmüştüm.
Uyuyor gibiydi, yani gözleri kapalıydı ve nefesleri düzgündü. Gözlerim onun uyurkenki melek gibi olan suratını süzerken yavaş yavaş aşağı doğru kaymıştı.
Yattığı yerden tüm karın kaslarını ve kol kaslarını görebiliyordum. Hafif yutkunup gözlerimi kaçırmıştım, ki eğer kaçırmasaydım sanki yorganın altını görebilecekmişim gibi dün tüm ihtişamıyla altına yattığım kolumdan kalın şeyide süzmeye çalışabilirdim.
Yani istem dışı oluyordu tabi.
Kafamı öteki tarafa çevirdiğimde yerle aramda uzun bir bakışma geçmişti.
Bir... İki...dört...
6!
Yok artık!
Yerde rastgele atılmış bir şekilde duran ucu bağlanmış tam tamına 6 bakın yazıyla ALLLTI prezervatifle bakışıyordum.
Ne ara o kadar yaptığımızı bile hatırlamıyordum! Bende sadece ilk tur ve son tur vardı. Ondan sonra da bayılmıştım herhalde...
Yere daha fazla bakmaya içim el vermediği için bakışlarımı tavana yöneltmiştim.
Gözlerim dolmuştu.
Ne yani ben dün gece 6 kez götümü mü vermiştim...Hemde ilk seferimde!
Hayır yani el insaf, tamam ben istemiş olabilirdim ama Minhonunda izin vermemesi, kendini tutması lazımdı.
Ya hamile kalsaydım!
Doğru, erkekler hamile kalmaz ama yani yumurtalıklarını aldırmış biri de olsa bu kadar turdan sonra hamile kalırdı be!(Veripverebileceğimtümörneklerinağzınasıcım)
Ben ağlamaklı sesler çıkarıp tavanla içimden dertleşirken Minhonun sesiyle yan tarafa dönmüştüm.
"Günaydın meleğim"
"gındn"
"Hm? "
"Gnydın"
"Jisung? "
"Günaydın be günaydın! "
"Tamam yavrum niye celalleniyorsun? "
"Ne cellallenmesi ya "
"Bebeğim iyimisin"
"Ulan adam 3 kelime söyledin üçündede bebeğim, meleğim yavrum var bu nedir be bu nedir! "
"Aşkım sen iyi olduğuna emin misin? Ben mi bişey yaptım?"
"Sen ne yapmadın ki Minho! Az daha hamile kalacakmışım"
"Ne"
"Ne tabi ne! Yahu 6 tur nedir bre adam! Azıcık insaf azıcık empati! Götüm koptu götüm, arıyorum arıyorum bulamıyorum"
"PUAHWUSJEKRKFE"
"YA NE GÜLÜYOSUN YA! SİZİN GÜLDÜĞÜNÜZ ŞEYLER BENİM DRAMIM AMK"
"JİSUNGKSBELFMEWL"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eminem vs Ceza-Minsung
FanfictionEminem'i çok seven ve büyük bir fanı olan Minho bir gün Eminem'den nefret eden Jisung ile tanışır. Kitap ilerledikçe konudan saptığını görüceksiniz ama çaktırmayın Başlangıç tarihi: 18 ocak 2024 Bitiş tarihi: 14 ağustos 2024 Çok güzel kitap he okuy...