(Düzyazı)
/Yazar
~flashback~
Minho jisungu 3ay sonra tekrar görmenin, sesini duymanın verdiği huzurla planını devreye sokmaya başlamıştı.
Jisungtan intikam alıcaktı, onu görmezden gelmenin ne demek olduğunu gösterecekti. Aylarca, günlerce yatağında yatıp düşünmüştü bir bir.
Söyleyeceği tüm yalanları, kullanacağı tüm kızları ayarlamıştı. Tek kalan bunu hayata geçirmekti.
Planının ilk aşaması Jisungu gafil avlamaktı. Bahçede kulağına fısıldayıp gittikten sonra en yakın lavaboya gitmişti.
Belki birlikte oldukları süre az olabilirdi fakat Minho yinede çoğu şeyi öğrenmişti. Mesela Han Jisung utandığında veya kaçmak istediğinde aklına her zaman ilk olarak lavabo gelirdi.
Aklı başında olmayacağını var sayarsa en yakın tuvaleti seçeceğini tahmin etmişti Minho.
En köşedeki kapı tarafındaki kabine girip klozetin kapağına oturup beklemeye başlamıştı. Bir kaç dakika sonra tuvaletin kapısının hızla açılmasından yanılmadığını anlamıştı.
Gelmişti küçüğü.
Onunla beraber tuvalettekilerin çıkmasını beklemişti. Herkes gittikten sonra Jisung hızlıca tuvaletin kapısını kilitlemiş daha sonrasında ise Minhonun tam yanındaki kabine girip yere oturmuştu.
Minho Jisungun nefes alış veriş seslerini çok net duyabiliyordu. Arada gelen seslerden Jisungun kafasını kabinin kapısına vurduğunuda anlayabiliyordu.
Dışarıya çıkıp çıkmamak arasında kararsız kalmıştı. Henüz kapılar kitliyken jisungla tek başına konuşabilirdi. Veya oturup ne yaptığınada bakabilirdi.
Minho iki seçenek arasında gidip gelirken yan kabinden fermuar sesini duymuştu. Ne olduğunu çözemeden inleme sesleride başlamıştı.
Artık dışarıya çıkmak için çok geç diye düşünmüştü Minho. Tek yapması gereken sessizce oturup bitmesini beklemekti. Klozetten kalkıp o da yere oturmuştu. Kafasını arkasındaki kapıya yaslayıp Jisungu dinlemeye başlamıştı.
Jisungun çıkardığı bilinç dışı sesler Minhoyu zorluyordu fakat gardını bu kadar hızlı düşürmemeyi hedefliyordu.
Bir zaman sonra ardı ardına gelen inlemelerden biri Minhonun kan akışını durdurmuştu. Küçüğü onun adıyla inlemişti.
Onun adıyla, Minhonun adıyla!
Bu sefer inlemelerine eklenen yeni kelimeyle devam etmişti jisung. Minho kendine hakim olmaya çalışsada yan tarafında kendini rahatlatmaya çalışan biricik 'sevgilisi' buna engel oluyordu.
Kızarmış bir yüzle oturduğu yerden kalkıp sessizce kabinden çıkmıştı Minho. Tuvalettende çıkacaktı ancak aklına gelenle elini attığı kapı kolundan çekmişti.
Kapı kilitliydi ve kilidi açarsa eğer daha sonra içeriye başkaları girebilirdi.
Bu ihtimali göz önüne alınca gitmekten vazgeçmişti Minho. Jisungu başkası duysun istemiyordu. Bu sesleri sadece o duyabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eminem vs Ceza-Minsung
FanficEminem'i çok seven ve büyük bir fanı olan Minho bir gün Eminem'den nefret eden Jisung ile tanışır. Kitap ilerledikçe konudan saptığını görüceksiniz ama çaktırmayın Başlangıç tarihi: 18 ocak 2024 Bitiş tarihi: 14 ağustos 2024 Çok güzel kitap he okuy...