5. BÖLÜM

81 6 0
                                    

"İşler nasıl ilerliyor İsmet? Bir aksaklık yok değil mi?"

"Yok patron. Tam istediğiniz gibi. Gökhan Demir'in düğününe Enes'i getirttirdim. Hapishaneden sonra hemen Gizem Ergil'i aramaya çıkmış teklifi duyunca hiç düşünmeden kabul etti."

"Gökhan'ın tepkisi nasıldı?"

"Hem çok sinirlendi hem de çok endişelendi patron."

"Güzel. Demek ki Gökhan bu kadına değer veriyor. Bir açığını daha da bulduk İsmet. Şu Gökhan'ın babası Ekrem...Ağzından bir şey çıkmadı değil mi? Gökhan bu işte bizim parmağımız olduğunu bilmiyor."

"Dut yemiş bülbül gibi hiçbir şey diyemiyor. Gökhan Demir babasının Hasan'ı öldürdüğünü sanınca küplere bindi. Şuan aralarının bozuk olduğunu söylüyor evlerinde ki adam."

"Köstebek yakalanmadı dimi? Bak İsmet tek bir hata yapsın istemiyorum. O Gökhan Demir'in ölene kadar benden çekeceği var. Bu sefer o kadar kolay kurtulamayacak benden. Hem şirketini hem de ailesini alacağım ondan."

"İçeri soktuğumuz adam çok profesyonel. Asla yakalanmaz."

"Umarım dediğin gibi olur İsmet. Şimdi şu Enes'e parasını ver. Bakalım Gökhan karısının başına gelenler karşısında nasıl bir performans sergileyecek."

"Emredersiniz patron."

                                                                                              **

"Hayır!"

Yine gördüğüm kabusun etkisinde uyanmıştım. Elimi göğsüme koyarak hızlı hızlı nefes alıp verdim. Bana karşı gülüşü bir an olsun aklımdan çıkmıyordu. Önceden dedikleri zihnimde yankılanıyordu. Her an her şeyi yapabilirdi. Odada kimse yoktu. Saatin kaç olduğuna bakmak için komodinde ki telefonumu aldım. Saat ondu bu yüzden büyük ihtimalle çoğu kişi uyanmıştı. Telefonumu yine komodine koyarken yanında ki notu gördüm.

Gökhan beyin getirttiği kıyafetleri dolaba astım efendim. Dolap giyinme odasında.

                                                                                                                                       Kader

Kader büyük ihtimalle bu evin çalışanıydı. Bir an önce üstümü değiştirmek için giyinme odasına gittim. Dolabım Gökhan'ın dolabının yanındaydı. Hemen kıyafetlerimi alıp giyindim.

Odadan çıkmak için kapıyı açtığımda ise ile Gökhan ile çarpıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Odadan çıkmak için kapıyı açtığımda ise ile Gökhan ile çarpıştım. Hızlıca girdiği için bedenim sarsılsa da beni tutmasıyla bir şey olmamıştı. Hiç bir şey demeden direkt lavaboya girdi. Ben de odadan çıktım. Ev çok büyüktü bu yüzden sadece su almak için aşağıda ki mutfağa gittim. İçeride iki çalışan vardı beni görünce gülümseyerek karşılaşmışlardı. Ben bu evi fazlasıyla yabancılık çekiyordum fakat onlar sanki ben bu evde yıllardır yaşıyormuş gibi davranıyorlardı.

KADERİMİ DEĞİŞTİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin