Mafyalar etrafta

1.1K 77 57
                                    

JİSUNG

-Her zamanki gibi barda mesaiye kalmıştım. Annemle babam öldüğünden beri kardeşime ben bakıyordum. Annemle babam mafyalar tarafından öldürülmuşlerdi tam nedenini ne ben ne de kardeşim biliyoduk. Annemle babam öldükten sonra Seulden New york taki evimize taşındık ve ben ordaki bi gece kulübünde barmanlik yapmaya başladım kardeşimde orda liseye başladı. Barmanlik yaptığım gece kulübünü çok seviyordum sahibi bi arkadaşımdı. Maaşıda iyiydi. Kendime çok güzel Bi motor almıştım boş zamanlarımda sırf eğlencesine olsun diye yarışlara katılıyordum. Mesaim bitince motoruma bindim ve yarışmak için yola çıktım. Bu seferki yarış bi garip olucak gibiydi çünkü etrafta mafyalara benzeyen siyah takım elbise giymiş çok fazla insan vardı. Üstüme yarış kıyafetlerimi giyip Instagramımda st attım.

Ve daha sonra yarışacağım kişi kimmiş diye bakmaya gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve daha sonra yarışacağım kişi kimmiş diye bakmaya gittim. Kendi kendime içimden küfür ettim çünkü yarışacağım kişi Jack adında Black mafyasının liderinin tek oğluydu. O kadar şımarıktı ki bugüne kadar yaptığı maçların hepsini rüşvetle kazanarak hava atıp, herkesi eziyordu ayrıca hem homofobik hem de ırkçı bi insandı. Ona karşı gelenlerede ceza veriyordu. Mafyalara bulaşmayı seven bi insan değildim. Ama bu yarışı yapmalıydım ve rüşvet almamalıydım yarışa sürekli gelen herkes benim en iyisi olduğumu biliyordu. Rüşvet alarak ya da kaybederek şöhretimi düşüremezdim. Bu yüzden bu yarışı yaparak başıma dert açıcaktım ama olsun birazcık eğlenceden zarar gelmezdi herhalde. Piste çıkıp Jackle el sıkıştık ve motorlarımızın kontrolleri yapılırken aşırı derecede yakışıklı ve tam bi mafya lideri havası veren bi adam arkasında 5 adamla birlikte izleme yerlerine doğru geliyorlardı. Motorlar hazır olunca ikimizde bindik Jack o kadar ters bi şekilde baktı ki bana sanki bi şey demesine gerek yoktu resmen bu yarışı ben kazanıcam buna izin ver dermişcesine bi bakış attı. Yarış başlamadan önce Jackin adamlarından birisi gelip "bu yarışı kaybedersen bi ev değerinde para alacaksan he eğer kazanırsan... gerisi ı az çok tahmin edebiliyorsundur." Dedi ve gitti. Gram umrumda olmadı ve kazanmak için daha çok hırs yaptım. Sağa baktığım anda yakışıklı bulduğum adam bana ve jackin adamına bakıp kendi adamlarına biseyler fısıldadı. Garipsedim tabii ki. Daha sonrasında yarış başladı. Açık farkla ben kazandım. Yarış bittiğinde herkes beni alkışladı ama herkesin gözünde bi korku ve endişe vardı. Motordan indim ve bi kaç arkadaşımın elini sıktım çoğu kişiyle konuştuktan sonra üstümü değiştirmek için soyunma odasına giderken birden birisi ağzımı bi bezle kapatıp beni bayılttı valla arkadaşlar bundan sonrası yazarda.

☆Jisungu bayılttıktan sonra elini ve ayaklarını bağlayıp bi depoya götürdüler. Bunu yapanlar tabiikide orospu çocuğu Jack ve adamlarıydı. O baygınken;

JACK:Kim beni yenebilir ki kim ? Ona rüşvetten teklif ettik neden kabul etmedi ? Canına susamış belli. Kim olduğunu araştırdınızmı ?

JACK'İN ADAMI:Evet efendim. Annesiyle babası eskiden Tiger mafyasına hizmet ediyorlarmış ve önemli bi pozisyonları varmış. Biliyorsunuz Tiger mafyasıyla aramız yıllardır kötü ve babanız anneniniz ölümünde o jisungun annesinin ve babasının eli olunca öldürülme emrini vermiş bu yüzden de öldürülmüşler. Sonrada jisungla kardeşi buraya taşınmışlar.

JACK:Bu çok güzel denk geldi şimdi onun o piçin yüzünü darmadağın edicem ama Tiger mafyası bu çocukları böyle sahipsiz ortada bırakmazdı nasıl bırakmışlar hayret.

☆ Tiger mafyasının tek oğlu olan ve maçı seyretmeye gelen mafya lideri minho jisungu ve ailesini biliyordu bu yüzden jisungu ailesi öldükten sonra sürekli o farketmeden izliyordu ve onu ara sıra kontrol ediyordu. Çünkü bu göreviydi bu başlarda sıkıcı ve gereksiz geliyordu ama zamanla bu işten keyif almaya başlamıştı. Jisungun soyunma odasından çıkmadığını fark edince endişelendi ve adamlarını gönderdi.

MİNHO:La gerizekalılar ben size gözünüzü çocuğun üstünden ayırmayın demedimmi iki dakika şurda birisiyle sohbet ediyodum dimi. Gidin bulun jisungu.

☆ Minhonun Adamlarından biri jisungun arabaya baygın bindirildiğini görünce hemen diğerlerine haber verip sonra bi hızlada gelip minhoya söyledi.

MİNHO:Ne demek kaçırıldı sikerim sisin yapacağınız işi bunun cezası olucak merak etmeyin. Şimdi çabuk onları bulmalıyız eğer ki ona bişey olursa hepiniz bitersiniz.

☆Minho ve adamları hemen yola çıktılar ve arabayı takip edip gittikleri deponun gizlice etrafını sardılar.


-Bu benim yazdığım ilk kpop ve minsung fici umarım beğenirsiniz 😸. Lütfen oy vermeyi unutmayın oy verirseniz çok sevinirimmm💌🩷🌷💗😽

TIGER MAFIA~MİNSUNG(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin